خلوص نیت شهدای مدافع سلامت باید به الگوی جوانان تبدیل شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در دیدار با خانواده یکی از شهدای سلامت استان گفت که خلوص نیت شهدای مدافع سلامت باید به الگویی برای جوانان تبدیل شود و پیشرفت‌های حاصله در جامعه مرهون اخلاص و ایثار همه شهدای والامقام است.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​ایرنا، اسرافیل وزیری پنجشنبه  به اتفاق جمعی از روحانیون و مدیران در دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت “حسن نظری” گفت : تداوم راه شهدا در حفظ آرمان‌های اسلام و تلاش برای استحکام هر چه بیشتر پایه‌های نظام اسلامی و تقویت اقتدار آن است.

به گزارش ایرنا حسن نظری از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ در راه مقابله با ویروس کرونا و ارائه خدمت به بیماران به همرزمان شهیدش پیوست .

نظری در عملیات کربلای پنج در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه جانبازی نائل شده بود.

وزیری افزود: دیدار و دلجویی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر گام کوچکی در برابر ازخودگشتگی‌های آنان محسوب می‌شود و حفظ شان و منزلت این عزیزان باید به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان و برنامه‌ریزان باشد.

وی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت جامعه امروز است و جامعه ایثارگری بهترین مروجان این فرهنگ سترگ هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: تداوم راه شهدا در حفظ آرمان‌های اسلام و تلاش برای استحکام هر چه بیشتر پایه‌های نظام اسلامی و تقویت اقتدار آن است.