خدمت توام با عزت به جامعه ایثارگری هدف اصلی بنیاد است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرگز گفت: خدمت توام با عزت به جامعه ایثارگری و رفع مشکلات این قشر معزز هدف اصلی بنیاد است.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​ایثار واحد گلستان، سید رضا حسینی جبلی به همراه  ناخدا قاسمی و سرهنگ جعفری از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در دیدار با پدر شهید والامقام« کاظم یدالهی» گفت: ایثارگری شهدا و جانبازان مایه عزت جمهوری اسلامی ایران و سربلندی ملت شریف ایران است.
وی افزود: شهدا و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس، با ایثار، شجاعت، وفاداری و ایمان واقعی خویش، تمام فضایل و خصایصی را که دین مبین اسلام همواره بر آن تأکید کرده، به معنای کامل به
درادامه این دیدار  ناخدا قاسمی ضمن دلجویی از پدرش شهید کاظم یدالهی گفت: مفهوم شهادت در هر زمان و در هر برهه‌ای، در کشور اسلامی ما از ارزش بالایی برخوردار بوده است.
وی افزود: ملت اسلامی ما چه در دوران قبل‌از انقلاب و چه دوران بعد از انقلاب، سال‌های دفاع مقدس و حتی پس‌از پایان جنگ تحمیلی، هیچ‌گاه مفهوم شهادت و شهادت‌طلبی را به فراموشی نسپرده‌اند و در هر لحظه‌ای برای دفاع از میهن اسلامی و یا ارزش‌های انقلاب و دین اسلام پا در رکاب شهادت نهادندنمایش گذاشتند.
شهید کاظم یدالهی در تاریخ ۳ خرداد ۱۳۴۳ دیده به جهان گشود و در ۲۷ اسفند ۱۳۶۲ در محور سومار به درجه رفیع  شهادت نائل گشت.