۷۰ دستاورد شرکت‌های دانش‌بنیان استان گلستان به نمایش درآمد

رئیس پارک علم و فناوری گلستان با اشاره به ارتقای کیفی نمایشگاه هفته پژوهش امسال گفت: در این دوره از نمایشگاه ۷۰ دستاورد پژوهشی و فناورانه در حوزه‌های مختلف کشاورزی، سلامت، فناوری اطلاعات و غیره به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش ساجد خبر، مهدی غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگانبا اشاره به برپایی بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان اظهارداشت: این دوره از نمایشگاه در فضایی متفاوت و در محل کارخانه نوآوری گرگان برپا شده که مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی گفت: تمرکز این دوره از نمایشگاه بر فناوری‌ها و پژوهش‌های کاربردی بوده و برهمین اساس ۷۰ دستاورد دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان به نمایش علاقه‌مندان درآمده است. این دستاوردها در حوزه‌های سلامت، کشاورزی، فناوری اطلاعات و غیره است.

رئیس پارک علم و فناوری استان گفت: امسال با تدارک دیدن فضایی جذاب در بخش سرگرمی‌ها برای کودکان، زمینه حضور بیشتر خانواده‌ها را در این نمایشگاه فراهم کردیم.

وی با اشاره به برگزاری پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی در حاشیه این نمایشگاه اظهارداشت: همزمان با نمایشگاه دوره‌ها و کارگاه‌های کاربردی برای راه اندازی کسب و کارها طراحی و اجرا شده که براساس نظرسنجی ای که از بازدیدکنندگان انجام شد، برای نخستین بار شرکت کنندگان خواستار تکرار برخی دوره‌ها شدند.

غفاری با اشاره به فراهم شدن بازدید حضوری و مجازی از این نمایشگاه افزود: بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان کیفیت متفاوتی نسبت به گذشته دارد و دستاوردهای قابل توجه و فاخری در ان عرضه شده است.

وی گفت: امروز (۱۷ آذرماه) آخرین روز برگزاری این نمایشگاه است و علاقه‌مندان می‌توانند در کنار بازدید از نمایشگاه، از کارخانه نوآوری گرگان هم بازدید کنند.

گفتنی است بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان گلستان در قالب ۱۶ غرفه از ۱۲ تا ۱۷ آذرماه در کارخانه نوآوری گرگان در حال برگزاری است.