امکان ثبت نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در ۶ شهر دیگر استان گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: 6 شهر دیگر به لیست شهرهای استان گلستان جهت ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن اضافه شد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان : مهندس محبوبی، مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: از روز گذشته شش شهر دیگر در دستور کار ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان قرار گرفت در مرحله اول ۱۰ شهر در برنامه ثبت نام از متقاضیان مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان قرار گرفته بود .

مهندس محبوبی با اشاره به اینکه در مرحله اول مشکل تامین زمین در برخی از شهرهای استان وجود داشت افزود: با رفع مشکل تامین زمین ، امکان ثبت نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های علی آباد کتول ، بندرگز ، جلین ، آزادشهر ، تاتار علیا و فراغی نیز فراهم شده است.

مهندس محبوبی ادامه داد:در مرحله اول که از تاریخ ۲۸ مهر ماه آغاز شده بود متقاضیان اقدام به ثبت نام در ۱۰ شهر آق قلا، بندرترکمن، گرگان، گمیش تپه، مراوه تپه، مینودشت، خان ببین، فاضل آباد، کردکوی و نوکنده کردند که تا ۱۵ آذر ماه سالجاری بیش از ۲۹ هزار متقاضی طرح نهضت ملی در شهرهای مذکور ثبت نام کرده اند که بیشترین تعداد با ۱۳ هزار ۱۸۲ نفر به شهر گرگان اختصاص دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خاطر نشان کرد متقاضیان ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان تا ۳۰ آذرماه مهلت ثبت نام در این طرح را دارند.