مدیران گلستان موظف به برگزاری ملاقات‌های مردمی در سه‌شنبه‌ها شدند

استاندار گلستان گفت: تمامی مدیران استانی و شهرستانی موظف هستند علاوه رسیدگی به امورات مردم در روزهای عادی هفته، سه‌شنبه‌ها در وقت اداری به صورت خاص ملاقات‌های مردمی داشته باشند و مداخلات خاص و ویژه برای رفع مشکلات انجام دهند.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​فارس از گرگان، علی‌محمد زنگانه در بازدید از مرکز مدیریت راه‌ها مستقر در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با بیان اینکه هم‌افزایی دستگاه‌ها منجر به کنترل بهتر راه‌ها و جاده می‌شود، اظهار کرد: هم‌افزایی دستگاه‌ها منجر به کنترل بهتر راه‌ها و جاده می‌شود و زمینه مدیریت و رسیدگی دقیق‌تر را فراهم می‌آورد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات این مرکز قابل قبول و ارزشمند است و ارتباطات این مرکز با دیگر دستگاه‌ها نظیر پلیس راه، هلال احمر، اورژانس و … در کنترل مخاطرات جاده‌ای نقش تاثیرگذاری دارد.

استاندار گلستان گفت: وجود سامانه‌های تخصصی در این مرکز همچون سامانه «کنترل سرعت» و سامانه «اضافه تناژ» نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌ها، نظارت‌ها و پایش‌ها دارد.

زنگانه خاطرنشان کرد: تمامی مدیران استانی و شهرستانی موظف هستند علاوه رسیدگی به امورات مردم در روزهای عادی هفته، سه‌شنبه‌ها در وقت اداری به صورت خاص ملاقات‌های مردمی داشته باشند و مداخلات خاص و ویژه برای رفع مشکلات انجام دهند.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های ویژه توجه داشته باشند که نظارت لازم بر اجرای سه‌شنبه‌های مردمی صورت می‌گیرد و توجه به دغدغه‌های مردم و رفع مشکلات آنها نقش مهمی در ارزیابی‌های آنان دارد.