تیم والیبال نشسته گنبد به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است

سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس گفت: این تیم در صورت موافقت شهرداری نسبت به پرداخت اعتبار لازم برای جذب یک بازیکن قوی غیر بومی در کنار محمد نعمتی به طور قطع می‌تواند عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر را از آن خود کند.

به گزارش ساجد خبر، فرشید عاشوری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس در دور نخست مسابقات لیگ برتر مردان کشور به میزبانی کمپ فدراسیون جانبازان و معلولان تهران بازی نخست خود را با نتیجه یک بر سه به تیم مس شهر بابک کرمان واگذار کرد و در بازی دوم با نتیجه سه بر صفر در مقابل تیم شهرداری ارومیه به پیروزی رسید و در بازی آخر تیم پالایش نفت آبادان را با نتیجه سه بر صفر شکست داد.

وی افزود: تیم والیبال نشسته  شهرداری گنبد با این نتایج اکنون بعد از تیم‌های ذوب آهن اصفهان و مس شهر بابک کرمان در جایگاه سوم قرار دارد که امیدواریم با پیروزی در ۲ بازی پیش رو این جایگاه ارتقا یابد.

سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس بودجه مصوب تیم برای شرکت در مسابقات لیگ برتر را سه میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این مبلغ در مقابل تیم‌های دیگر که همگی بالای هفت میلیارد ریال بودجه دارند خیلی کم است و برای تخصیص اعتبار بیشتر به منظور جذب بازیکن قوی غیر بومی در حال رایزنی با شهرداری هستیم.

عاشوری اظهارداشت: در صورت موافقت شهرداری و جذب بازیکن مد نظر، تیم والیبال نشسته گنبدکاووس به طور قطع برنده میدان بازی روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر در مقابل تیم‌های ذوب آهن اصفهان و مس شهر بابک کرمان خواهد بود.

وی افزود: در زمان حاضر تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس با ترکیب تمام بومی بازی‌های خوبی را از خود در لیگ برتر امسال به نمایش گذاشت که برای مردم والیبال دوست شهرستان مایه افتخار است.

مرحله اول مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته با حضور ۶ تیم “مس شهربابک کرمان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، شهرداری ارومیه، مدافعان شمال گیلان و شهرداری گنبدکاووس” از چهار تا ششم آذر در کمپ فدراسیون جانبازان و معلولان در تهران برگزار شد.

برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نشسته با حضور ۵ گلستانی

عاشوری گفت: “محمد نعمتی، قاسم اسلامی، جمال نظری” به عنوان ورزشکار و عبدالجلیل ایمری به عنوان مربی و بنده به عنوان سرپرست تیم به دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولان که به مدت یک هفته از ۲۰ آذر با حضور ۲۰ ورزشکار در تهران برگزار می‌شود، شرکت خواهیم کرد.

وی به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال نشسته تصریح کرد: تیم ملی والیبال نشسته مردان جانباز و معلول ایران خود را برای حضور در مسابقات جهانی چین و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ آماده می‌کند.

وی افزود: “داود علیپوریان” پاسور و کاپیتان تیم ملی در مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی شرکت نکرد که در صورت غیبت وی در ادامه برنامه‌های اردو، شرایط برای تیم ملی مقابل حریفان در مسابقات جهانی و آسیایی سخت می‌شود.

عاشوری ادامه داد: محمد نعمتی عضو ثابت تیم ملی است و با توجه به عملکرد موفق جمال نظری احتمال ثبت نام وی به عنوان دیگر عضو گنبدی تیم ملی والیبال نشسته وجود دارد.

ورزشکاران جانباز و معلول گنبدکاووس در رشته والیبال نشسته تاکنون مدال‌های زیادی در رقابت‌های جهانی، پاراآسیایی و پارالمپیکی به نام خود ثبت کرده‌اند که فرشید عاشوری با ۲ مدال طلای پارالمپیک، جلیل ایمری با چهار مدال طلا و یک نقره در مسابقات پارالمپیک و چهار مدال طلا در مسابقات جهانی، آرش خرمالی با یک مدال طلای پارالمپیک به همراه زهرا دانایی توس با یک مدال نقره پاراآسیایی در رشته والیبال نشسته بانوان نمونه‌ای از این ورزشکاران هستند.

همچنین محمد نعمتی دیگر ورزشکار شایسته گنبدکاووس، شهریورماه امسال به همراه تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران مدال طلای مسابقات پارالمپیک توکیو را از آن خود کرد.

شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس که از آن در نزد علاقمندان به والیبال به پایتخت این رشته مشهور است، سال‌هاست که یک تیم در مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور دارد.