کانون فدائیان ولایت رامیان کانون برتر فهمای ۱۴۰۰ گلستان

کانون فدائیان ولایت رامیان در حال حاضر با کسب بیش از ۱۰ هزار امتیاز در ثبت فعالیت های کانونی در سامانه بچه های مسجد، رتبه برتر رویداد ملی فهمای ۱۴۰۰ گلستان را کسب کرده است.

به گزارش ساجد خبر، حسین جهان تیغ کانون برتر فهمای ۱۴۰۰ گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: کانون فدائیان ولایت روستای حسین آباد نامتلوی شهرستان رامیان در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار امتیاز را در راستای ثبت فعالیت های کانونی در رویداد ملی کسب کرده است.

مدیر کانون فدائیان ولایت شهرستان رامیان افزود: برنامه ثبت فعالیت های کانون در رویداد ملی فهما توسط یک تیم ۵ نفره و ۱۰ نفر از اعضای کانون در حال انجام است.

وی، ثبت برنامه رواق ها و فعالیت های صورت گرفته شامل؛ شنبه های کتاب، مسابقات کتابخوانی، نمایشگاه آثار تجسمی، سه شنبه های تکریم، برگزاری محفل قرآنی با حضور امام جماعت، کلاس های احکام، روخوانی قرآن کریم ویژه جوانان و نوجوانان و غیره را از برنامه های ثبت شده در سایت بچه های مسجد(رویداد ملی فهما ۱۴۰۰) برشمرد.

جهان تیغ اظهارداشت: این برنامه ها و فعالیت ها به صورت خودجوش و همدلی مردم برگزار شده و در برگزاری این برنامه های با همکاری اعضای کانون و امام جماعت برنامه ها مستندسازی شده است.

وی، ثبت برنامه های حوزه فناوری، انیمیشن و آموزش نماز از برنامه های دیگر برای ثبت در این سامانه و رویداد ملی اعلام کرد و گفت: برای ثبت این برنامه ها از یک تیم تخصصی استفاده شده و کلیپ و فیلم کوتاه هم بارگذاری شده است.

مدیر کانون فدائیان ولایت شهرستان رامیان که خود رابط کانون برتر در این شهرستان نیز است، افزود: ۱۴ کانون زیرمجموعه من قرار دارند و تا کنون نشست هایی با این کانون برگزار و مستندات برخی از کانون ها که آشنایی نداشتند، از طریق کانون فدائیان ولایت انجام شد.

وی ادامه داد: وضعیت ۶ کانون زیرمجموعه در ثبت فعالیت ها خوب است و به کانون های ناتوان نیز کمک رسانی و راهنمایی انجام می شود.

جهان تیغ گفت: شبکه رابطین فهما این شهرستان در حال حاضر بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ امتیاز کسب کرده و جزو ۲۰ شبکه رابطین اول فهما هستیم.

وی یادآور شد: کانون فدائیان ولایت روستای حسین آباد نامتلوی شهرستان رامیان از سال ۹۴ تاسیس شده و بیش از ۵۰۰ نفر عضو دارد.

گفتنی است، ثبت فعالیت های کانون ها در سومین رویداد ملی فهما تا پایان آذرماه ادامه دارد.