اعلام شرایط نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

سازمان سنجش شرایط ونحوه نام نویسی آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، براساس اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی، دانشگاه آزاد اسلامی ازفردا آغاز می‌شود.

نام نویسی برای آزمون کارشناسی ارشد تا سه‌شنبه ۲۳ آذر ادامه دارد و فقط از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود.

دفترچه راهنمای ثبت نام، همزمان با شروع نام نویسی، در درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس خواهد بود.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی ارشد روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

متقاضیان بایدبرای تعیین محل آزمون با مراجعه به جدول شماره ۲ دفترچه راهنمای ثبت‌نام، کد مربوط به استان و شهر مورد نظر را در تقاضانامه درج می‌کنند.

متقاضیان لازم است در انتخاب کدرشته‌های امتحانی (اول و دوم) و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود، دقت کنندزیرا پس از دریافت کد پیگیری ۱۶ رقمی، به درخواست‌های متقاضیان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی، ترتیب اثر داده نمی‌شود.

هم چنین در اطلاعیه سازمان سنجش تاکید شده است متقاضیان در درج معدل خود دقت کنند تا پس از قبولی در دانشگاه، به دلیل مغایرت معدل، قبولی آن‌ها لغو نشود و دچار سردرگمی نشوند.

متقاضیان می‌توانند سئوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی request.sanjesh.org و یا در روز‌ها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ در میان بگذارند.

براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور متقاضیان علاقه‌مند می‌توانند همزمان با برگزاری امتحانات آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱، در اولین مرحله دوره بیست و هفتمین آزمون المپیاد علمی- دانشجویی کشور بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون شرکت کنند.