اصحاب رسانه و قلم حامی اصلی ستاد اقامه نماز/ نسل جدید نو از مبانی ظهور آگاهی ندارند

محمدی گفت: در حال حاضر، نسل نو و جوان و نوجوان منجی بشریت را نمی شناسند و روی مباحث مربوط به مبانی ظهور آگاهی ندارند.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​شبستان از گرگان، «قاسم محمدی» ظهر امروز (پنجشنبه ۱۱ آذر) در آیین رونمایی از پوستر سومین جشنواره ملی «شعر و داستانک نماز و معارف مهدوی» گفت: اصحاب رسانه و قلم بازوی پرتوان و حامی اصلی ما هستند و نقش مهم و بسزایی در روند این جشنواره ها دارند.

مدیر ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) گلستان با بیان اینکه نقطه عطف این جشنواره در سال گذشته نماز بود، افزود: امسال نیز معارف مهدوی به جشنواره اضافه شده و در قالب جشنواره ملی «شعر و داستانک نماز و معارف مهدوی» برگزار می شود.

وی، همزمانی دو نیمه شعبان و تولد منجی بشریت در ایران را به فال نیک گرفت و گفت: ما اعتقاد داریم که امام زمان(عج) زنده و شاهد اعمال ماست.

محمدی ادامه داد: در حال حاضر در جامعه ما، نسل نو و جوان و نوجوان منجی بشریت را نمی شناسند و روی مباحث مربوط به مبانی ظهور آگاهی ندارند.

وی تاکید کرد: در این جشنواره سعی می شود به این مسئله تاکید کنیم و خلق آثار به صورت کتاب چاپ و در دسترس همه قرار گیرد.

مدیر ستاد اقامه نماز گلستان خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از ۳۰۰ اثر از سراسر کشور به این جشنواره ارسال شده بود که امیدواریم امسال افزایش داشته باشد.

وی، شبکه های اجتماعی، فضاهای مجازی و شبکه شاد گلستان با ۷۵۰ هزار مخاطب دانش‌آموز، مدیر و معلم را ظرفیت ویژه ای برای تبلیغ این جشنواره ملی اعلام کرد.