صیانت از سیره شهدا وظیفه و تکلیف است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: صیانت از سیره شهدا و نشر این فرهنگ سترگ در میان جامعه وظیفه و تکلیف است.

به گزارش ساجد خبر، اسرافیل وزیری در حاشیه دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری استان گفت: باور داریم که در راه خدمت رسانی به جامعه ایثارگری تنها نیستیم و شهدا در هر قدم از این مسیر الهی ما را یاری می‌کنند.
وی ادامه داد: تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر وظیفه همگانی و ملی است و ملت قدرشناس ایران هرگز رشادت‌ها، فداکاری‌ و ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران را از یاد نخواهند برد.
وزیری تصریح کرد:نقش بنیاد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدا و حماسه های سترگ آنان در بیش از ۴ دهه سرفرازی و ظفر بیش از پیش است.
وی با بیان این‌که عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدا و ایثارگران است، تصریح کرد: قدردانی و سپاس از خانواده‌های شاهد و ایثارگر را یک وظیفه ذاتی و یک رسالت بسیار مهم می‌دانیم و لذا با تمام وجود قدردان صبر و ایثار این قشر معزز هستیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: صیانت از سیره شهدا و نشر این فرهنگ سترگ در میان جامعه عزت آفرین است.