رئیس جمهور، در میدان عمل مردمی بودن خود را اثبات کرد/ اقدامات رئیسی اعتقادی است

حسین کریمی اول گفت: یکی از شعارهایی که دولت سیزدهم و شخص ریاست جمهوری در ابتدای کار اعلام کرده بود؛ مردمی بودن این دولت است که رئیس جمهور در میدان عمل مردمی بودن خود را اثبات کرد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​گلستان ما؛ حسین کریمی اول، تحلیلگر مسائل سیاسی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار گلستان ما؛ گفت: یکی از شعارهایی که دولت سیزدهم اعلام کرده بود؛ مردمی بودن این دولت است که به محض روی کار آمدن، شخص ریاست جمهور با سفرهای استانی و حضور در مناطق محروم و در بین مردم استان های مختلف و نشستن پای درددل انها، مردمی بودن این دولت را اثبات کرد.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر عنوان کردن خدمتگزار به جای رهبر، گفت: یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است که باید مسئولان نظام به این نکته توجه و این گفتمان را، سرلوحه کار خود قرار دهند.

کریمی اول تاکید کرد: رئیس جمهور براساس گفتمان یاد شده و در صد روز اول در میدان، ثابت کرد که دولت سیزدهم، دولتی مردمی است.

تحلیلگر سیاسی استان گلستان ادامه داد: حضور میدانی رئیس دولت در بازار و در بین کسبه، ورود شخصی وی به مسئله بنزین و حضور در بین کادر درمان و بیماران کرونایی در شرایط حاد، نشان داد که این اقدامات نه تنها برای شوآف تبلیغاتی نیست؛ بلکه اقدامات ریاست جمهور اعتقادی است و مسلما این رویکرد علاوه بر تاثیرات مثبت خود، باعث آرامش و امیدواری بیشتر مردم خواهد شد و وزرای این دولت نیز از این امر مستثنی نخواهند بود.

وی با ارزیابی مثبت سفرهای استانی و در بین مردم بودن مسئولان، گفت: این رویکرد برای انقلاب و نظام خیر و برکت خواهد داشت و باعث آرامش مردم و افزایش اعتماد مردم به مسئولین می شود.

کریمی اول در پایان تاکید کرد: امیدواریم خداوند به این دولت توفیق دهد تا این رویکرد را ادامه دهد و دولتمردان بدانند که مردم ما، مردم قدرشناسی هستند و با حل مشکلات آنها، مردم در همه صحنه ها پشتیبان دولت و نظام خواهند بود.