جمعه‌های بدون تعطیلی رئیسی بازگشت امید و اعتماد عمومی است/ نگاه‌های شتابزده به صد روز آواربرداری دولت سیزدهم

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جمعه‌های بدون تعطیلی رئیسی بازگشت امید و اعتماد عمومی است، گفت: دولت در حل مشکلات مردم تمام توان خود را بکار گرفته است تا مردم در رنج نباشند به همین دلیل تمرکز دولت در ابتدا برای سلامت مردم و واکسیناسیون عمومی قرار گرفت که نتایج خوبی در سطح کشور با کاهش مرگ و میرهای ناشی از کرونا شاهد هستیم.

به گزارش ساجد خبر، غلامرضا منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما با اشاره به تحقق گام به گام دولت سیزدهم در عمل به تعهداتش گفت: رئیسی در تلاش است به‌تدریج وعده‌هایی که به مردم داده را عملیاتی کند، نباید انتظارمان از دولت سیزدهم زودهنگام باشد چراکه ایشان دولت را در شرایط سختی تحویل گرفتند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رئیسی  دولت سیزدهم را با کسری بودجه تحویل گرفت، افزود: این مسئله مشکلاتی را پیش روی دولت قرار داده است، گرچه موانع به آرامی برطرف می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه جمعه‌های بدون تعطیلی رئیسی بازگشت امید و اعتماد عمومی است، گفت: دولت در حل مشکلات مردم تمام توان خود را بکار گرفته است تا مردم در رنج نباشند به همین دلیل تمرکز دولت در ابتدا برای سلامت مردم و واکسیناسیون عمومی قرار گرفت که نتایج خوبی در سطح کشور با کاهش مرگ و میرهای ناشی از کرونا شاهد هستیم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت جوانان توانمند در گام دوم انقلاب از تعهدات دولت رئیسی بود، ادامه داد: رئیسی در این قول خود به مردم وفا کرد و بخشی از وزارتخانه‌ها را به چهره‌های جوان و توانمند سپرد، تا روحیه تلاش و انگیزه جهادیبرای حل مشکلات در کشور تزریق شود.

 منتظری؛ مردمی بودن را از شایسته‌ترین ابعاد اقدامات دولت برشمرد و تصریح کرد: مردم مرتبا شاهد آن هستند که آقای رئیسی و تیم ایشان دائما بین مردم هستند و سفرهای استانی دولت با اولویت به مناطق محروم انجام می‌شود تا مشکلات مردم ارزیابی و سریعا برطرف شود، رئیس دولت در موضوع بحران بنزین در کشور شخصا به میدان آمد تا غائله ختم به خیر شود.

وی با تاکید بر اینکه عدالت‌محوری و مبارزه با فساد از رویکردهای جدی دولت سیزدهم است، گفت: رئیس دولت سیزدهم پیوسته عدالت را به‌عنوان یک راهبرد اساسی سرلوحه کار خود قرار داده ‌است امیدواریم که استانداران همین رویکرد را به ‌صورت جدی انجام دهند، همچنین مدیران کل و شهرستانی به موضوع مهم عدالت در کارهایشان توجه داشته باشند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هر چه در حوزه عدالت بتوانیم گام‌های مؤثری برداریم رضایتمندی مردم افزایش می‌یابد و سرمایه اجتماعی ما تقویت خواهد شد.

منتظری با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های اساسی مردم مسائل اقتصادی و معیشتی است، گفت: این بخش گرچه کمی پیچیده است اما شواهد نشان می‌دهد که دولت‌مردان تلاش خود را با مجلس آغاز کرده‌اند، انتظار داریم رئیس‌جمهور به‌اتفاق وزرا و مجلس با جدیت بیشتری این مهم را در دستور کار خود قرار دهند تا شاهد ثبات در بازار باشیم.

وی با اشاره به اینکه نرخ ارز باید هر چه زودتر از این حالت خارج شود، افزود: همه دغدغه‌ی مردم این است که تثبیت و کاهش قیمت‌ها را شاهد باشند متأسفانه برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب که نگاهی به مصالح و منافع ملی ندارند بر اساس مصلحت شخصی خودشان در بازار نوسان ایجاد می‌کنند، برخی با احتکار، رانت‌خواری، واسطه‌گری و دلالی کام مردم را تلخ می‌کنند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همکاری همه جانبه راه برون رفت از مشکلات است، اضافه کرد: مجلس و دولت تلاش می‌کنند تا هرچه زودتر کشور از این وضعیت نگران‌کننده خارج شود.

منتظری با تاکید بر اینکه نخبگان و صاحب‌نظران، اندکی از شتاب‌زدگی پرهیز کنند، گفت: باید بپذیریم دولت سیزدهم مدت کوتاهی است کار خود را آغاز کرده ضمن این‌که اکثر مدیران کل استان‌ها هنوز مشخص نشدند، آغاز تحولات در مقیاس استانی با حضور استانداران و مدیران کل اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه باید به دولت فرصت داد، تاکید کرد: مجلس در کنار دولت است، صاحب‌نظران نیز راهکارهای مؤثر خودشان را ارائه کنند، شما دیدید که رئیس‌جمهور نشستی با نخبگان عرصه اقتصاد گذاشتند، معاون اول ایشان نیز جلسه ویژه‌ای برای تثبیت قیمت‌ها تشکیل دادند، بنده معتقدم باید به آینده امیدوار باشیم.

منتظری گفت: با تلاش و کوشش شاهد تحولات بیشتری به‌ویژه در عرصه‌های اقتصادی و معیشتی مردم خواهیم بود.