منتظری: حرکت جانانه نیروی دریایی سپاه نشان‌دهنده شکست‌های پیاپی آمریکا است

دادستان کل کشور گفت: حرکت جانانه و ارزشمند نیروی دریایی سپاه پاسداران در مقابل دزدی‌های مفتضحانه از کشتی نفت ایران به شکست آمریکا منجر شد و ۱۳ آبان امسال نمایانگر شکست‌‌های پیاپی آمریکا است.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​فارس از گرگان، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان مرکز استان گلستان اظهار کرد: حرکت جانانه و ارزشمند نیروی دریایی سپاه پاسداران در مقابل دزدی‌های مفتضحانه از کشتی نفت ایران به شکست آمریکا منجر شد و ۱۳ آبان امسال نمایانگر شکست‌‌های پیاپی آمریکا است.

وی تصریح کرد: دشمنی آمریکا از ۶۰ سال گذشته هنگامی که جرقه‌ی انقلاب اسلامی توسط امام راحل زده شد همچنان ادامه دارد آمریکا و استکبار جهانی تنها دشمن ملت ایران نیستند بلکه دشمن اسلام هستند.

* ملت بزرگ ایران در طول ۴۴ سال توانستند که پوزه‌ی آمریکا را به خاک بمالند

دادستان کل کشور با بیان اینکه آمریکا به دنبال دشمنی با ارزش‌های انسانی است، ابراز کرد: حقوق بشر برای آمریکا بازیچه است آمریکا تنها به فکر تامین منافع خودش است.

منتظری با بیان اینکه تمرکز آمریکا بر روی ایران است، خاطرنشان کرد: حوادثی که در کشورهای اسلامی و کشورهای غیراسلامی مشاهده می‌کنیم نشان می‌دهد آمریکا فقط به دنبال منافع خودش است.

وی گفت: ملت بزرگ ایران و امام راحل و همچنین رزمندگان غیور ایران اسلامی در طول ۴۴ سال توانستند که پوزه‌ی آمریکا را به خاک بمالند.

دادستان کل کشور افزود: خلوص نیت امام راحل و جانبازی نیروهای سپاه، ارتش و جهاد سازندگی که جانشان را سپر قرار دادند و اجازه ندادند دشمن قدار به اهداف خودش برسد.

* دادستانی برای دریافت حقوق عامه باید از تمام توانش استفاده کند

منتظری اظهار کرد: ایران در جنگ‌ها سرمایه‌های بسیاری را از دست داد جنگ با پیروزی ایران تمام شد اما دشمنی آمریکا با ایران به پایان نرسید.

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه دادستان باید با ضابطان تعامل داشته باشد، اظهار کرد: نظارت بر ضابطان بر عهده دادستان است و دادستانی برای دریافت حقوق عامه باید از تمام توانش استفاده کند.

وی با بیان اینکه نظارت بر زندانیان بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: یکی از منشا مشکلات ما نظارت لازم بر زندان‌هاست باید قاضی ناظر زندان در زندان‌ها وجود داشته باشد.