مسئول مرکز تعالی خانواده در گلستان:

رکن اصلی تمدن اسلامی تعالی خانواده است

مسئول مرکز تعالی خانواده در گلستان گفت: ما در آغاز یک جنگ تمدنی هستیم و رکن اصلی تمدن اسلامی و حفظ آن تعالی خانواده است.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، حجه الاسلام نودهی صبح امروز در مراسم افتتاح مرکز تعالی خانواده در سازمان تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: آغاز جنگ تمدنی از خانواده شروع می‌شود و به گفته مقام معظم رهبری حفظ خانواده با حفظ انقلاب اسلامی گره خورده است.

وی افزود: توسعه تمدن نوین اسلامی، در گرو پیوند با خانواده، مدرسه و مسجد است.

نودهی ادامه داد: ما معتقدیم انقلاب اسلامی نیاز به نیروهای متعهد و متخصصی در زمینه کادر سازی در راستای حفظ تعالی خانواده دارد.
وی گفت: توانمند سازی و تربیت نیرو در عرصه رشد خانواده ها نخستین کاری است که باید انجام گیرد و مهمترین مساله ای که در گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان مهمترین مساله مدنظر قرار گرفته خانواده است.

مسوول مرکز تعالی خانواده در گلستان اظهار کرد: ۵ آسیب اجتماعی مهم استان از جمله خودکشی، اعتیاد، طلاق، کودکان کار و ارتباط فراهم‌سازی از جمله مسائلی هستند که مستقیم یا غیر مستقیم با خانواده در ارتباط هستند باید زمینه های تقویت خانواده ها در کاهش، این آسیب هافراهم شود.
نودهی افزود: این مرکز بر سه اصل مهم آموزشکده، اندیشکده و خدمتکده با رویکردهای متفاوت در زمینه تربیت اساتید، همیاران خانواده و دیگر مباحث مرتبط با تعالی خانواده مش فعالیت می کند.