بازدید هیئت ارزشیابی رشته پرستاری از دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس

هیئت ارزشیابی رشته پرستاری متشکل از نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس بازدید کردند.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​آنا از گنبدکاووس، هیئت ارزشیابی رشته پرستاری متشکل از نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس بازدید کردند و وضعیت رشته پرستاری این واحد دانشگاهی را مورد ارزیابی قرار دادند.

هیئت ارزیاب از فضاهای آموزشی و پژوهشی، امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس بازدید کرده و در جلسات جداگانه‌ای با هیئت رئیسه و نمایندگان دانشجویان رشته پرستاری این واحد دانشگاهی درباره وضعیت این رشته دانشگاهی به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

هیئت ارزشیابی رشته پرستاری، آزمایشگاه‌ها، امکانات و زیرساخت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس را بسیار مناسب و کافی دانسته و به‌ویژه آزمایشگاه‌ها را از مجهزترین آزمایشگاه‌های شرق استان گلستان عنوان کردند.

هیئت ارزیاب جلساتی را با اعضای هیئت علمی و هیئت رئیسه واحد دانشگاهی گنبدکاووس و مسئولان بیمارستان‌های طرف قرارداد دانشگاه برگزار کرده و وضعیت کارآموزی و امکانات این مراکز درمانی را از نزدیک مورد بررسی و ارزشیابی قرار داده و با تأکید بر وجود ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالای واحد به دلیل اقدامات انجام‌شده در راستای بهبود وضعیت رشته پرستاری ازجمله اختصاص دانشکده و کتابخانه مجزا و جذب هیئت علمی جدید از رئیس این واحد دانشگاهی قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس در حاشیه این بازدید بر توسعه رشته‌های پرستاری، اتاق عمل هوشبری و مامایی تأکید کرد و گفت: تاکنون از هیچ‌گونه تلاشی در زمینه تأمین بهترین امکانات، تجهیزات و بهترین و مناسب‌ترین برنامه آموزشی برای دانشجویان دریغ نکرده‌ایم و در آینده نیز با تلاشی مضاعف به این مسیر ادامه خواهیم داد.

علیرضا گرایلی افزود: در آینده‌ای نه‌چندان دور شهرستان گنبدکاووس و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس تبدیل به یکی از قطب‌های علوم پزشکی در شمال کشور خواهد شد.