اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای مهترکلاته به همراه بخشدار با فرماندار کردکوی

اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای مهترکلاته به همراه بانو اورسجی بخشدار مرکزی شهرستان با قدمنان فرماندار کردکوی دیدار و در مورد مهمترین مسائل و ظرفیتهای روستا با وی بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​فرمانداری کردکوی، در این نشست مسایل و مشکلات روستا توسط رئیس شورا و دهیار این روستا مطرح شد و پیشنهاداتی نیز در زمینه رشد و توسعه در روستا مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که مدیران دستگاههای جهاد کشاورزی،میراث فرهنگی ، منابع طبیعی و آب و فاضلاب نیز حضور داشتند، پیشنهاداتی نظیر واگذاری بخشی از مرتع در اختیار منابع طبیعی برای بستان سازی از سوی دهیاری،واگذاری آب بندان به شورای اسلامی و دهیاری روستا، توجه ویژه به صنایع دستی روستا و واگذاری تسهیلات به فعالان در بخش صنایع دستی از سوی میراث فرهنگی و واگذاری امتیاز یک واحد نانوایی به شورای اسلامی و دهیاری برای افزایش درآمد و کمک در روند ساخت و ساز روستا مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه فرماندار کردکوی نیز گفت: مسایل و پیشنهادات مطرح شده تا جلسه بعدی از سوی فرمانداری و بخشداری مورد بررسی و در صورت نیاز ،رایزینهای لازم صورت می گیرد و انشاالله تصمیم گیری خواهد شد.