بیمارستان سپاه در گلستان ساخته می‌شود/ اخذ مجوز کلینیک جراحی محدود

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از ساخت بیمارستان برای ارائه خدمات به بسیجیان و پاسداران در شهرستان گرگان خبر داد.

به گزارش ساجد خبر، سردار علی ملک شاهکوهی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: مجوز ساخت بیمارستان در استان گلستان به سپاه نینوا داده شد، قرار است زمین را به تهران واگذار کنیم این بیمارستان برای ارائه خدمات به بسیجیان و پاسداران در شهرستان گرگان راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زمین مورد نظر برای ساخت بیمارستان سپاه مشخص شده است، افزود: مجوز کلینیک جراحی محدود نیز اخذ شده است و ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در خصوص اجرای مرحله دوم طرح شهید سلیمانی در استان بیان کرد: ماموریت سپاه در مرحله دوم این طرح با رویکرد نوسازی و برطرف کردن معایب دوره نخست آن اجرا شد در گام نخست طرح شهید سلیمانی متوجه شدیم که یک ناهماهنگی بین برخی دستگاه‌های متولی وجود دارد که در مرحله دوم برطرف شد.

ملک شاهکوهی با اشاره به اجرای واکسیناسیون در استان گلستان گفت: ۱۳۴ مرکز واکسیناسیون در استان گلستان راه اندازی و به مردم خدمات میدهند و ۴ مرکز سپاه نیز به طور مستقل فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت مراکز واکسیناسیون روزانه به طور میانگین ۳۰ هزار نفر در استان گلستان در برابر ویروس کرونا واکسینه می شوند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه ظرفیت‌های سپاه استان برای مهار این ویروس منحوس بسیج شده است، گفت: سپاه نینوا در کنار دانشگاه علوم پزشکی استان به منظور کمک به سلامت مردم پای کار است.

ملک شاهکوهی افزود: به همه کسانی که صدای ما را از طریق رسانه و فضای مجازی دریافت می‌کنند اعلام می‌کنیم عملیات واکسیناسیون طبق نظر بهداشت جهانی گرچه خیلی موثر است ولی همه به این نتیجه رسیدند که باید بیماریابی، قطع زنجیره ویروس و پیشگیری از آن جدی گرفته شود رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مدنظر باشد.

وی با تاکید بر اینکه مردم همچنان باید از قرار گرفتن در تجمعات پرهیز کنند، گفت: اگر محدودیت های کرونایی اعمال نشود یا عادی انگاری صورت بگیرد آن وقت عملیات واکسیناسیون تاثیر چندانی در جامعه نخواهد داشت.