فرمانده انتظامی گلستان:

دشمن از فرهنگ ایثار و شهادت هراس دارد

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: دشمن از فرهنگ ايثار و شهادت جوانان متدین اين مرز و بوم مي‌ترسد و ترويج این فرهنگ باعث مصون ماندن انقلاب اسلامي از توطئه‌هاي دشمنان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، سردار سعید دادگر امروز در دیدار با خانواده شهید “سید احمد حسینی” در شهرستان گرگان، اظهار  کرد:شهداء ذخایر معنوی و ماندگار انقلاب اسلامی بوده و درس تقوا، ایمان، شجاعت و ازخودگذشتگی را به ما آموختند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: شهادت نه تنها برای کسانی که توفیق آن را می یابند، رستگاری بزرگ محسوب می شود، بلکه در بعد اجتماعی آن باعث حفظ و بقای موجودیت نظام اسلامی و ارزش های دینی می شود.

سردار دادگر تاکید کرد: دشمن از فرهنگ ایثار و شهادت جوانان متدین این مرز و بوم می‌ترسد و ترویج این فرهنگ باعث مصون ماندن انقلاب اسلامی از توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان خانواده معظم شهدا را اسوه های صبر و استقامت دانست و خاطرنشان کرد: وجود خانواده شهدا برای ملت اسلامی نعمت بزرگی بوده و تکریم آنان و ادامه راهشان عبادت است.

وی بیان کرد: امروز افتخار ما این است که ادامه دهندگان راه شهداء هستیم و امیدواریم از امانت شهداء که همان امنیت پایدار در جامعه است، به‌خوبی پاسداری کنیم.