به کارگیری از ظرفیت بسیجیان برای واکسیناسیون کرونا

​قاسم پور گفت: بسیجیان رشته پرستاری را با همکاری دانشگاه آزاد در حوزه واکسیناسیون کرونا در شهرستان گنبدکاووس به کارگیری کردیم.

به گزارش ساجد خبر، رمضانعلی قاسم پور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: تمام نیروی سپاه ناحیه گنبدکاووس در اپیدمی کرونا در کنار کادر درمان و بهداشت قرار گرفته تا بتواند اپیدمی کرونا را مهار کند.

فرمانده سپاه شهرستان گنبد کاووس ادامه داد: سپاه ناحیه گنبدکاووس این اعلام آمادگی را داشته که مکان هایی برای واکسیناسیون و مقابله با کرونا در اختیار مرکز بهداشت شهرستان قرار دهد.

قاسم پور بیان کرد: بسیجیان رشته پرستاری را با همکاری دانشگاه آزاد در حوزه واکسیناسیون به کارگیری کردیم و همچنین از ظرفیت برادران و خواهران بسیجی برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون بهره گرفتیم.

وی افزود: قرارگاه دفاعی و زیستی در شهرستان تشکیل شده و در تک تک روستاها و شهرها در تلاش هستیم که بتوانیم اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار دهند.

این مقام مسئول یادآور شد: از کادر درمانی نیروی زمینی سپاه در شهرستان برای درمان بیماران کرونایی کمک گرفتیم که این کادر درمانی تا پایان پیک پنجم با ما همکاری می کند.

قاسم پور بیان کرد: از ظرفیت تمام پایگاه های بسیج برای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری تجمعات استفاده شده است.

وی متذکر شد: کمک های معیشتی همچنان به همت بسیجیان ما ادامه دارد و تا پایان اپیدمی کرونا در کنار مردم شهرستان خواهیم بود.