افتتاح وکلنگ‌زنی ۷۱ پروژه در حوزه راهداری

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گلستان گفت:71 پروژه در حوزه‌ی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان به مناسبت هفته‌ دولت در استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​گلستان ما؛ مدیرکل راهداری و حمل  ونقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه ۷۱ پروژه در حوزه‌ی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان به مناسبت هفته‌ دولت در استان به بهره‌برداری رسید؛ اظهار کرد: بهره‌برداری از ۲۴ پروژه احداث و بازسازی ابنیه فنی راه‌ها و محورهای مواصلاتی گلستان از مهم‌ترین پروژه‌های این ایام می‌باشد.

وی افزود: در راستای نگهداری از شریان‌های اصلی و فرعی استان،افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۷ پروژه بهسازی و روکش راه‌های شریانی و اصلی از دیگر پروژه های هفته دولت امسال است.

میقانی تصریح کرد: در حوزه ایمنی راه‌ها ۱۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۷۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است که شامل روشنایی راه‌ها، احداث پل عابر پیاده و افتتاح مجتمع خدماتی بین جاده‌ای  می‌باشد.

وی همچنین تصریح کرد: تعریض باند جنوبی محور آق قلا به بندرترکمن و احداث پل نیرو در گالیکش از شاخص‌ترین اقدامات معاونت راهداری در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان است که در هفته‌ی دولت اجرا شد.