واکسیناسیون خبرنگاران گلستانی آغاز شد

مدیر خانه مطبوعات گلستان از آغاز واکسیناسیون خبرنگاران استان خبر داد و گفت: در مرحله نخست خبرنگاران عضو خانه مطبوعات واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

به گزارش ساجد خبر، وحید عرب احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  گرگان  اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان، همزمان با سراسر کشور واکسیناسیون خبرنگاران استان گلستان نیز از امروز آغاز شد.

وی با دعوت از همه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان برای عضویت در خانه مطبوعات خاطرنشان کرد: در مرحله نخست، اعضای خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گلستان واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

عرب احمدی اعلام کرد: امروز ( شنبه) خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان گلستان که ساکن شهرستان‌های گرگان، آق قلا، بندرگز، کردکوی،گمیشان و بندرترکمن هستند می‌توانند با مراجعه به مرکز واکسیناسیون در گرگان واکسن خود را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: خبرنگاران از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۴ امروز می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی و کارت خبرنگاری به سالن قابوس واقع در جرجان جنب جایگاه سی ان جی مراجعه کنند.

مدیر خانه مطبوعات استان درباره واکسیناسیون خبرنگاران در سایر شهرستان‌های استان هم گفت: واکسیناسیون خبرنگاران شرق استان نیز فردا (یکشنبه) در آزادشهر انجام خواهد شد که اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام می‌شود.

وی یادآور شد: براساس هماهنگی صورت گرفته با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، واکسن دیگر خبرنگارانی که عضو خانه مطبوعات نیستند نیز در چند روز آینده انجام خواهد شد.