از روزهای سیاه کرونایی تا استمرار فعالیت سامانه ناپایدار در گلستان

از روزهای سیاه کرونایی تا استمرار فعالیت سامانه ناپایدار در گلستان از جمله اخبار مهم چهارشنبه هفتم مردادماه در گلستان بود.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از گلستان ما، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: تاکنون ۲۵ دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی گلستان برای پایش تصاویر ترافیکی و آب و هوایی نصب شده است.

*** معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در پی بارندگی شدید در گلستان و آبگرفتگی معابر شهری و روستایی به ۲۷ خانوار امدادرسانی شد.

*** رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به روند افزایشی شیوع کرونا در استان، گفت: هم اکنون هزار و ۴۶۱ بیمار در مراکز درمانی گلستان بستری هستند.

*** معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اختصاص ۴۵ هزار تخت بیمارستانی به بیماران کرونایی در کشور خبرداد و گفت: بستری روزانه بیش از ترخیص است.

***رئیس انجمن ویروس شناسی ایران قدرت انتشار سویه جدید ویروس کرونا ۱۰۰ برابر شده است، گفت: مردم هر واکسنی که در دسترس بود را حتماً بزنند.

***رئیس سازمان صنعت اتان گلستان گفت: فرایند استقرار صنایع در شهرک های صنعتی گلستان طولانی است و بسیاری از تقاضاها به علت محدودیت استقرار صنایع و کمبود فضای شهرکهای صنعتی عقیم می‌ماند و این معضل یکی از مهم‌ترین موانع توسعه صنعت استان است.

*** منتظری گفت: در سفر معاون وزیر بهداشت با واکسیناسیون گروه های سنی بیش از ۵۰ سال در گلستان موافقت شد.

*** مدیر امور آب و فاضلاب منطقه گنبدکاووس از قطعی و افت فشار آب آشامیدنی ۴۰ درصد مشترکان این شهر و ۱۱ روستای اقماری آن خبر داد و گفت که تا ۲ هفته آینده با تجهیز و اتصال ۶ حلقه چاه عمیق به شبکه توزیع، این مشکل تا حدودی رفع خواهد شد.

*** فرماندار گرگان با اشاره به روند شدید شیوع کرونا دراین منطقه گفت که به استناد دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا و در شرایط قرمز کرونایی، مشاغل گروه‌های ۲، سه و چهار از امروز پنجشنبه هفتم مرداد به مدت ۲ هفته در این شهرستان تعطیل خواهد بود.

*** همزمان با عید سعید غدیر خم امروز پنجشنبه ۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش ۲ اداره کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان گنبدکاووس واقع درشرق استان گلستان اهدا شد.