۲ قربانی به‌خاطر چرای دام در مزرعه هندوانه/ قاتل دستگیر شد

فرمانده انتظامی کلاله از وقوع قتل دو نفر به دلیل چرای دام در مزرعه هندوانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ساجد خبر، سیدخلیل هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: عصر امروز وقوع یک تیراندازی در یکی از روستاهای این شهرستان به پلیس ۱۱۰ گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله ماموران گشت کلانتری و پلیس‌های تخصصی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی کلاله تاکید کرد: با حضور ماموران مشخص شد شخصی با هویت معلوم و ۵۴ ساله به دو سمت دو نفر از افرادی که احشام آنها باعث تخریب زمین کشاورزی با محصول هندوانه وی شده بودند با سلاح شکاری تیراندازی کرده و از محل متواری شده است.

هاشمی بیان کرد: یک نفر از مجروحان در محل و یکی دیگر از هنگام انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: بلافاصله موضوع دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت که با هماهنگی مرجع قضایی تمامی نقاط احتمالی حضور متهم در شهرستان‌های کلاله، مراوه‌تپه و گنبدکاووس مورد تحقیق و جست‌وجو قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کلاله تصریح کرد: پس از جست‌وجوی انجام شده وی در یکی از مکان‌هایی که مخفی شده بود شناسایی و عملیات دستگیری وی آغاز شد.

هاشمی گفت: متهم که در ابتدا قصل تسلیم شدن نداشت اما پس از آنکه در محاصره پلیس قرار گرفته بود، خود را تسلیم پلیس کرد و دستگیر شد.

وی افزود: از متهم یک قبضه سلاح شکاری کشف و پرونده قضایی برای متهم تشکیل و پیگیری قضایی و انتظامی برای این پرونده در حال انجام است.