کاهش ۵۰ درصدی سهمیه سوخت ادوات کشاورزی فاقد پلاک در استان گلستان

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان از کم کردن 50 ردصد از سهمیه سوخت ادوات کشاورزی فاقد پلاک در استان گلستان از ابتدای تابستان1400 خبر داد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان، عیسی افتخاری در جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فراورده های نفتی استان با اعلام این خبر گفت: تاکنون حدود ۶۰ درصد از ادوات کشاورزی استان پلاک گذاری شده اند.

وی از مالکین ادوات کشاورزی فاقد پلاک در استان خواست جهت دریافت سهمیه سوخت  هرچه سریعتر نسبت به پلاک گذاری ادوات کشاورزی خود اقدام نمایند تا در آینده با مشکلی مواجه نشوند.

رییس کارگروه پیشگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فراورده های نفتی استان ضمن ارایه گزارشی از اقدامات مهم و اثر بخش در خصوص پیشگیری از قاچاق فراورده های نفتی بر اهمیت نشست ها و جلسات مشترک در راستای بهره مندی از تجارب و رسیدن به راهکارهای مناسب تاکید کرد.

در این جلسه نمایندگانی از شرکت گاز، تعزیرات حکومتی، اداره کل حمل و نقل جاده ای، پلیس آگاهی، پلیس راهور، دادگستری، اداره کل استاندارد، جهاد کشاورزی، توزیع برق و سازمان صنعت،معدن و تجارت استان حضور داشتند.