نماینده ولی فقیه در استان:

تحقق سلامت حقوقی جامعه بر عهده دستگاه قضاست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان در دیدار با رییس کل و مسولان قضائی گلستان که به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد گفت: تحقق سلامت حقوقی جامعه بر عهده دستگاه قضاست و باید نسبت به آن توجه ویژه ای شود.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی با تاکید بر اینکه پست ها و صندلی های مدیریت امانت است و باید امانت دار خوبی باشیم، اظهار کرد: قضات باید بر اساس تشخیص شرعی حکم کنند چرا که مسئولیت ها در نظام اسلامی امانتی ارزشمند و وسیله ای برای خدمت صادقانه به مردم است که باید از آن به خوبی استفاده کرد و در راستای پیشرفت جامعه و تقویت منافع مردم حرکت کرد.

رئیس کل دادگستری استان نیز در این دیدار گفت: دستگاه قضا همچون گذشته خدمت گذاری به مردم استان را سرلوحه امور خود قرار داده است و در راستای خدمت هرچه بهتر و صادقانه تر گام بر می دارد.

هادی هاشمیان با اشاره به اینکه امنیت با کار قضا یک امر در هم تنیده است. افزود: تامین امنیت در مقوله های مختلف برای مردم اهمیت دارد و دادگستری در این موارد ورود خوبی داشته است که در این خصوص برنامه ای تدوین و برخورد شدید با جرائم شدید در دستور کار قرار گرفته است.