مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان:

نگاه مدیران به خبرنگاران، نگاه راهبردی است

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلام استان گلستان گفت: نگاه مدیران به رسانه ها و خبرنگاران نگاه راهبردی است و حتی وقتی دشمنان بخواهند به یک جامعه ای نفوذ کنند سعی می‌کنند از طریق رسانه ها این کار را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، عباسعلی گرزین در نشست خبری که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد،. اظهار کرد: روایت خبرنگاران از وقایع مختلف در جامعه فرهنگ ساز و جریان ساز است.
وی افزود: ماندگاری بسیاری از اتفاق های مهم در جامعه و اذهان عمومی محصول حرفه اطلاع رسانی و خبرنگاری است و این افراد یکی از موثرترین مبلغان در جامعه محسوب می شوند.
گرزین ادامه داد: روایتگری خبرنگاران برای جامعه بسیار حیاتی است و چنانچه این روایتگری و نگاه دینی باشد بی شک جامعه به سمت توسعه اجتماعی و حتی اقتصادی می رود.
وی گفت: باید بتوانیم در کنار رسانه ها کلان نگری صحیحی از دین را در جامعه منتشر و منتقل کنیم.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با بیان رویکردهای این سازمان هم اظهار کرد: این سازمان در کشور دور جدید سیاستگذاری های خود را به عنوان مهمترین محور بر پیوست اجتماعی دادن به همه فعالیت های سازمان است.
وی افزود: ارائه خدمات اجتماعی با توجه به مشکلات معیشتی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مردم که به دلیل برخی سیاست گذاری های غلط ایجاد شده، از مهم ترین برنامه های این سازمان است.
گرزین گفت: ۴ راهکار اصلی برای توسعه خدمات اجتماعی از جمله کارکرد آسیب های اجتماعی در همه فعالیت ها، گسترش بحث مواسات، پویش همدلی هر هیات یک جهیزیه در همه مناسبت ها و افزایش امید به زندگی در نظر گرفته شده که امید است به بهترین نحو اجرایی شود.
وی افزود:مقرر شده در برنامه های جدید پیگیری مشکلات و مسائل محلات را از طریق زیست بوم هر منطقه اجرایی کنیم که بسیار تاثیر گذار هم هست.