مردم گلستان آماده حماسه در انتخابات ۱۴۰۰ هستند/ اصلاح روند اجرایی کشور مهمترین مطالبه مردمی

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی از آمادگی مردم استان گلستان برای خلق حماسه به یادماندنی در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش ساجد خبر، رمضانعلی سنگدوینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار کرد: مردم در شرایط سخت معیشتی برای تغییر وضع موجود در انتخابات شرکت می‌کنند و ان‌شاءالله حماسه به یادماندنی در انتخابات ۱۴۰۰ رقم خواهند زد.

وی تصریح کرد: شرایط زندگی و معیشتی بر مردم سخت شده است ولی به خاطر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردم‌سالار است مردم ما اهمیت انتخابات را درک می‌کنند و پای صندوق‌های رای پررنگ‌تر از همیشه شرکت خواهند کرد.

* دشمنان هیچ‌گاه بیکار نمی‌نشینند و همواره در حال دسیسه هستند تا مردم را از انقلاب ناامید کنند/ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه خواهد شد

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای کمرنگ شدن انتخابات در ایران افزود: مردم ما انقلاب و ولایت‌شان را دوست دارند و سر بزنگاه آن چنان تودهنی به دشمنان می‌زنند و اقتدار بزرگی برای جمهوری اسلامی ثبت خواهند کرد.

سنگدوینی گفت: دشمنان هیچ‌گاه بیکار نمی‌نشینند و همواره در حال دسیسه هستند تا مردم را از انقلاب ناامید کنند، این مردم با وجود سختی‌های اقتصادی و معیشتی پای صندوق‌های رای می‌آیند تا با انتخاب درست و اصلح روند کشور را تغییر دهند.

وی اهمیت این دوره از انتخابات را بسیار حساس خواند و تصریح کرد: مطمئنا مردم می‌خواهند روند اجرایی کشور اصلاح شود که این مهم با انتخاب اصلح امکان‌پذیر است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم امروز با حضور پرشور خود نشان خواهند داد که جمهوری اسلامی ایران را دوست دارند و مشکلات سبب نمی‌شود که آنها دست از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی بردارند.

سنگدوینی بیان کرد: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه خواهد شد و مردم یک حماسه دیگری بعد از ۴۲ سال خلق خواهند کرد تا دشمنان را بار دیگر ناامید کنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان گلستان همزمان با سراسر کشور از ساعت هفت صبح آغاز شده است.