تداوم قهرمانی سخت‌تر از قهرمانی است/ جذب قطعی ۲ بازیکن خارجی در گرگان

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: قهرمانی کار سختی است و نگه داشتن قهرمانی کاری سخت‌تر است، من در برهه‌ای سخت‌تر وارد مجموعه بسکتبال شهرداری گرگان شدم، با توجه به اینکه بخاطر تغییر و تحولات شکل گرفته این تیم بسیاری از بازیکنانش را از دست داده است.

به گزارش ساجد خبر، مهران حاتمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان درباره پیوستنش به تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: خوشحالم که توانستم به جمع تیم بسکتبال شهرداری گرگان اضافه شوم و امیدوارم لیاقت این را داشته باشم که بتوانم درکنار بازیکنان و هواداران این تیم نتایج خوبی را کسب کنم.

وی اضافه کرد: ما با تعدادی از بازیکنان مذاکراتی را انجام دادیم و برای در نظر داشتن منافع باشگاه اجازه دهید من نام بازیکنان را اعلام نکنم و روابط عمومی باشگاه به صورت رسمی مطالب را منتشر و اعلام خواهد کرد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: من نظراتم درباره جذب بازیکنان را به باشگاه اعلام کردم و مذاکرات برای جذب بازیکنان در پست‌های مختلف در حال انجام است.

حاتمی گفت: قهرمانی کار سختی است و نگه داشتن قهرمانی کاری سخت‌تر است، من در برهه‌ای سخت‌تر وارد مجموعه بسکتبال شهرداری گرگان شدم، با توجه به اینکه بخاطر تغییر و تحولات شکل گرفته این تیم بسیاری از بازیکنانش را از دست داده است.

وی اضافه کرد: تمام تلاشمان را خواهیم کرد که در این مسیر بسکتبال گرگان متضرر نشود و بتوانیم با جایگزین کردن نفرات، این قهرمانی ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره جذب بازیکنان خارجی و ملی گفت: قطعا از بازیکنان بومی استفاده خواهیم کرد و بچه‌های گرگان باید حضور جدی در تیم شهرشان داشته باشند.

حاتمی گفت: تمام تیم‌های حاضر در لیگ اجازه جذب دو بازیکن خارجی را خواهند داشت و «پری پتی» بازیکن پرطرفدار این شهر است که حضورش قطعی شده و در تلاشیم یک بازیکن خارجی دیگر را نیز جذب کنیم.

وی درباره حفظ کادر فنی بومی سال گذشته بیان کرد: من فکر می‌کنم مربیان گرگانی استاد این کار هستند و ما در کنار این عزیزان هستیم و از ظرفیت آنها استفاده خواهیم کرد و اگر لازم شد یک نفر از خارج گرگان نیز جذب خواهیم کرد.

حاتمی در پایان خطاب به هواداران گفت: انتظار ما حمایت است و صبوری و حمایت چیزی است که باعث می‌شود بسکتبال شهرداری گرگان به آن لیاقت واقعی خودش برسد.