استاندار گلستان:

امکان حضوری شدن مدارس در سال تحصیلی جدید وجود دارد

استاندار گلستان گفت: امیدواریم با اجرای واکسیناسیون بتوانیم شاهد بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید باشیم.

به گزارش پایگاه خبری ساجد خبر، هادی حق شناس در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهارکرد: همراهی همه دستگاه های اجرایی با آموزش و پرورش موجب بهبود کیفیت تعلیم دانش آموزان می شود.

استاندار گلستان افزود: طرح نماد که آموزش و پرورش تلاش برای اجرای آن دارد، یکی از برنامه‌های تحولی در زمینه پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی افزود: با توجه به اینکه دانش آموزان از آموزش حضوری در ایام شیوع کرونا فاصله گرفته اند باید دستگاه های دیگر هم با این دستگاه در مسیر آموزش و پرورش همکاری کنند.

حق شناس بیان کرد: در طول ۱۶ ماه گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا نه تنها تلاش معلمان کاهش نیافته بلکه مضاعف هم شده و امیدواریم با اجرای واکسیناسیون بتوانیم شاهد بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید باشیم.

استاندار گلستان گفت: باید با استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود طرح هایی نظیر اوقات فراغت و سواد آموزی را اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: فعالیت معلمان در شبکه های مجازی و سامانه شاد در راستای آموزش دانش آموزان بسیار ارزشمند بوده است.

در این جلسه فعالیت های سرگرمی و آموزشی در بستر سامانه شاد برای اوقات فراغت دانش آموزان و اجرای طرح ملی نماد نظام مراقبت‌های اجتماعی و روانی دانش آموزان استان با آموزش و مشاوره در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به تصویب رسید.