معاون تبلیغات اسلامی گلستان:

مکتب امام خمینی (ره) الگوی تعالی بخش و تحول آفرین جهانی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساجد خبر، حجت الاسلام رضا دیلمی اظهار کرد: امام خمینی (ره) توانست با توکل بر خدای متعال، روحیه استکبار ستیزی و بسیج مردمی، آمریکایی ها را در منطقه، منزوی و بی آبرو کند و به مردم جهان فهماند که حق گرفتنی است. وی افزود: امام راحل با به پیروزی رساندن […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساجد خبر، حجت الاسلام رضا دیلمی اظهار کرد: امام خمینی (ره) توانست با توکل بر خدای متعال، روحیه استکبار ستیزی و بسیج مردمی، آمریکایی ها را در منطقه، منزوی و بی آبرو کند و به مردم جهان فهماند که حق گرفتنی است.

وی افزود: امام راحل با به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی، عزت و عظمت را برای ملت ایران اسلامی و همچنین ملت های جهان به ارمغان آورد و با اتکا به قدرت خداوند بزرگ و همراهی مردمی توانست هژمونی پوشالی استکبار جهانی را فرو ریزد.

دیلمی با توجه به اتفاقاتی که در این روزها در فلسطین و غزه رخ داده است، بیان کرد: شاهد بودیم که چگونه صهیونیست ها در برابر ملت بیدار غزه با ذلت تن به صلح دادند و دنیا شاهد شکست استکبار جهانی و صهیونیست های غاصب بود.

مبارزان غزه، شاگردان مکتب امام راحل هستند

وی ادامه داد: مبارزان در غزه در واقع شاگردان مکتب امام خمینی و همچنین انقلاب اسلامی هستند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه پایگاه قدرت در نظام مقدس اسلامی در گرو زنجیره ولایی امام و امت است، گفت: امام در قامت انقلاب اسلامی و در مسیر امتداد نبوت این پایگاه عظیم را بنا کرد.

وی افزود: مطالعه وصیت نامه سیاسی و الهی امام راحل نقشه راه آینده ما است، آحاد جامعه با مراجعه به این منبع غنی می توانند، برنامه های خود را بر اساس رهنمودهای امام راحل تنظیم کنند.

وی تصریح کرد: گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد و موضوع ارتحال امام خمینی در کنار هم، نوعی ارج نهادن به عظمت انقلاب اسلامی و راه طی شده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: در واقع در این ایام که مصادف با آغاز زعامت و رهبری، ولی امر مسلمین جهان نیز است، می توان ۱۴ خرداد را مناسب ترین روز برای تجدید بیعت با آیت الله خامنه ای، خلف صالح امام دانست.

وی گفت: وظیفه داریم تا با تبعیت از مقام عظمای ولایت و گفتمان ولایت مطلقه فقیه، اندیشه های امام خمینی (ره) و وصیت نامه ایشان، مسیر را طی کنیم، شاهد جامعه ای پویاتر و بالنده تر هستیم.

دیلمی بر حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای تاکید کرد و افزود: تحقق زنجیره تواصی با حضور حداکثری امکان پذیر است، این کار دشمن را منزوی می کند و مردم با شرکت در این آزمون بزرگ، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می زنند و باعث نا امیدی دشمنان اسلام می شوند.