استفاده از ظرفیت بسیج برای رونق تولید و مبارزه با فساد

نشست هم اندیشی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان و بسیج اقشار امروز در دادگستری برگزار شد .

به گزارش ساجد خبر، رئیس کل دادگستری گلستان در این جلسه گفت: هدف از برگزاری این نشست ، حذف موازی کاری ها و استفاده از ظرفیت بسیجیان برای شناسایی گلوگاه های فساد و هم افزایی برای کمک به رونق تولید در استان است .

هادی هاشمیان گفت: شناسایی سرمایه گذاران واقعی و حمایت از آنان مهم ترین ماموریت ما در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی است که برای تحقق آن ، اشراف اطلاعاتی بسیج به کمک دادگستری می اید.

هاشمیان با اشاره به سند تحول قوه قضاییه گفت: این سند ماندگار دستگاه قضاییست و علاوه بر قوه قضاییه ، راهگشای سایر دستگاه ها هم هست و با کمک سایر  دستگاه ها به ویژه بسیج می توانیم برای تحقق این سند گام های موثرتری برداریم .

حجت الاسلام سیدرضا حسینی، دادستان مرکز استان هم با استقبال از مشارکت بسیج برای مبارزه با فساد گفت: مبارزه با فساد اقتصادی ، بستر را برای فعالیت های سالم تولیدی و سرمایه گذاری فراهم می کند و امیدواریم در این بخش گام های خوبی  در استان برداریم .

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان هم در ادامه با انتقاد از چندگانگی و موازی کاری دستگاه ها در بخش اقتصاد گفت: متاسفانه برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب  در تحقق اقتصاد مقاومتی، هنوز یگانگی در دستگاه ها شکل نگرفته  و گرفتار موازی کاری ها هستیم.

محمود اسپانلو افزود: برای حمایت و پشتیبانی از تولید باید هماهنگی های بین دستگاهی بیشتر و محلی برای تجمیع اطلاعات شکل گیرد تا به پیش برد بهتر کارها کمک شود .