صبح امروز صورت گرفت؛

تجلیل داوران چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد از مدافعان سلامت

اعضای ستاد و داوران چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد، صبح امروز (پنجشنبه ۶ خرداد) با حضور بیمارستان صیاد شیرازی گرگان از مدافعان سلامت تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساجد خبر، نقش مدافعان سلامت در جامعه یکی از محسوس ترین نیازهایی است که در دوران شیوع ویروس کرونا خودش را نشان داده است.

از خود گذشتگی، ایثار و تلاش های مضاعف باعث شده است که مردم این نیاز را به خوبی درک کنند.

تجلیل و سپاس از این قشر خدمتگذار و فداکار جامعه باید به هر نوعی انجام شود تا با حق شناسی و قدردانی بتوان سنگ بنای فرهنگ سپاسگزاری را در جامعه نهادینه کرد.

خدمتگذاران و مدافعان سلامت بیمارستان صیاد شیرازی گرگان یکی از پیش قراولان خط مقدم این خدمت رسانی هستند که توانسته اند از عهده این امر خطیر سربلند بیرون بیایند.

ستاد چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد به پاس این ایثارگری ها بر خود فرض داشته است تا فراهم کردن حضور هنرمندان و داوران بزرگ این جشنواره در این بیمارستان از سخاوت نگاه و خدمات ارزشمند این بزرگان سلامت قدردانی کنند.

حضور اساتید و بزرگان سینمای ایران همچون؛ جهانگیر الماسی، فرهاد قائمیان و انسیه شاه حسینی توانست پیوند عاطفی بین اهالی هنر و کادر درمان کشور فراهم کند و ذره ای از خدمات این مدافعان سلامت را جبران کند.

درود فراوان بر مدافعان سلامت و رحمت واسعه خداوند بر روان پاک شهدای راه سلامت.