مدیر هنری کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور:

استقبال فیلمسازان مطرح کشور از جشنواره طنین غافلگیر کننده بود

قهرمانی گفت: وجود آثاری از فیلمسازان کوتاه مطرح کشور در این جشنواره غافلگیر کننده بود و این مهم نشان می دهد که جشنواره به درستی مسیر خود را طی می کند.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از شبستان از گرگان، «حسن قهرمانی»  صبح امروز (پنجشنبه ۶ خرداد) در گفتگوی تلویزیونی با مردم استان گلستان اظهار کرد: در فیلم جشنواره طنین از ظرفیت هنرمندان و داوران برجسته کشور استفاده شده و استقبال خوبی را از این جشنواره از سوی فیلمسازان شاهد بودیم.

مدیر هنری- ادبی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: در این جشنواره از ظرفیت هنرمندان خوب کشور مثل جهانگیر الماسی، فرهاد قائمیان، کارگردان برجسته کشور انسیه شاه حسینی و داوران استانی آقای مسعود امامی و الله قلی نظری استفاده شده است.

قهرمانی بیان کرد: داوری این جشنواره در تراز جشنواره های ملی کشور است و تلاش ما این است که بتوانیم به اهدافی که برای این جشنواره در نظر گرفته شده برسیم و در هیئت داوری نیز به این مسئله اهتمام شده است.

وی بیان کرد: وجود آثاری از فیلمسازان کوتاه مطرح کشور در این جشنواره غافلگیر کننده بود و این مهم نشان می دهد که جشنواره به درستی مسیر خود را طی می کند.

این مقام مسئول متذکر شد: در هیئت داوران بحث محتوا و تکنیک های به کارگرفته شده در این جشنواره مد نظر قرار گرفته شده است.