از درخشش زنان گلستان در دوومیدانی قهرمانی کشور تا تایید نشدن اصالت دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان کردکوی

از درخشش زنان گلستان در دوومیدانی قهرمانی کشور تا تایید نشدن اصالت دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان کردکوی توسط دانشگاه علوم پزشکی گلستان از جمله اخبار مهم چهارشنبه خرداد ماه در گلستان بود.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از گلستان ما،مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ گفت: در دو ماهه ابتدای سال جاری ۱۱۳ هزار و ۷۹۶ تن کالا توسط خطوط ریلی استان جابجا و رکورد بارگیری از بدو تاسیس تاکنون شکسته شد.

زنان دونده گلستان در مسابقات دوومیدانی قهرمانی بزرگسال کشور گرامی‌داشت سالروز فتح خرمشهر یادبود مرحوم “ابراهیم نوح‌نژاد” پیشکسوت این رشته ورزشی یک مدال طلا، یک نقره و ۲ عنوان چهارمی کسب کردند.

نمایشگاه فعالیت‌های هنری تصویر، ویدئو و چیدمان با موضوع دغدغه‌های زیست محیطی صنعت ید و چالش‌های گونه در معرض خطر انقراض روباه ترکمنی با عنوان “روباه دشت اینچه”در گرگان پس از سه روز به پایان رسید.

مدیرکل هواشناسی گلستان از وقوع بارش‌های رگباری و رعدوبرق و کاهش دما از چهارشنبه تا پنجشنبه در سطح استان خبرداد.

فرمانده انتظامی کلاله گفت: مساحتی حدود ۸۰ هکتار از اراضی گندم در کلاله در آتش سوخت.

استاندار گلستان از تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در استان خبر داد و گفت: از اول طرح گلستان پایتخت فرهنگی اقوام کشور شامل مطالعه جامع و پژوهش فولکلور و مردم شناسی و سبک زندگی انجام شده است.

اعضای ستاد و داوران چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد عصر امروز با حضور در گلزار شهدای امامزاده عبدالله گرگان به شهدا ادای احترام و  تجدید میثاق کردند.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان طی اطلاعیه ای اعلام کرد که نماز جمعه این هفته در تمام شهرهای استان اقامه می شود.

مدیر جهادکشاورزی مینودشت گفت که مجوز احداث نخستین شهرک گلخانه‌ای در این شهرستان به مساحت سه هکتار از سوی شرکت شهرک‌های کشاورزی گلستان صادر شده و به‌زودی عملیات اجرایی زیرساخت‌های آن با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

کاهش بارش و وقوع خشکسالی در اواخر زمستان گذشته و فروردین امسال تولید گندم در استان گلستان را بیش از ۴۰۰ هزار تن کاهش داده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: فروشنده لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق علاوه بر ضبط کالا، محکوم به جزای نقدی شد.

مدیر حفظ نباتات گیاهی جهاد کشاورزی گلستان از شیوع گسترده “پروانه کرم ساقه خوارشالی” در خزانه‌های شالی استان خبر داد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آزادشهر گفت: در پی تصادف ۲ خودرو در محور رامیان به شاهرود، ۷ نفر مصدوم شدند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از شناسایی ۲ ذخیره‌گاه جدید جنگلی خودرو در مراوه‌تپه و علی‌آباد با مساحت مجموع افزون بر هزار و ۷۲۸ هکتار خبر داد.