نوروزی: قطع مکرر برق مشکلات عدیده ای برای مردم به دنبال دارد

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از قطع برق در روزهای گذشته تاکید کرد: این قطعی ریشه در سوء مدیریت یا عدم نظارت دارد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ایسنا، رحمت الله نوروزی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور، بیان کرد: کشاورزان چشم انتظار پرداخت پول کلزا کشت شده در استان گلستان هستند؛ انتظار می رود رئیس جمهور به وزرای صمت و کشاورزی دستور رسیدگی عاجل دهد.

وی در تذکری خطاب به وزیر نیرو اظهار کرد: خاموشی های چندباره در استان گلستان مشکلات عدیده ای را برای کشاورزان و صنایع تبدیلی کشاورزی در سطح استان ایجاد کرده است. نه تنها در استان گلستان بلکه در همه استان ها در چند روز گذشته قطعی برق مشکلات گسترده ای برای مردم به همراه داشته است‌.

نماینده مردم علی آباد در مجلس تصریح کرد: وزیر نیرو و مسئولان مربوطه باید در این حوزه به مجلس پاسخگو باشند. مگر چند روز از آغاز خرداد می گذرد؟ این قطعی ریشه در سوء مدیریت یا عدم نظارت دارد.

علی نیکزاد که ریاست جلسه علنی مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر وی؛ بیان کرد: پرداخت پول کلزا کشاورزان مسئله مهمی است و از کمیسیون کشاورزی می خواهیم این موضوع را دنبال کند.