خیز هندبال استان گلستان برای تصاحب جایگاه شایسته در ورزش های توپی استان

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با رئیس فدراسیون هندبال ج. ا. ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان گلستان ، ظهر روز سه شنبه ۴ خرداد ماه، قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان به همراه اسلامی معاون ورزش و تقی زاده رئیس هیئت هندبال گلستان با حضور در دفتر پاکدل ریاست فدراسیون هندبال، از نزدیک با وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار برزمینی با اشاره به این موضوع که هندبال امروزه در حال پیشرفت و به دست آوردن جایگاه واقعی خود می باشد، افزود : انشاالله با حمایت‌های فدراسیون و پیگیری و انگیزه بالای هیئت استان بتوانیم شاهد رشد هندبال در گلستان بوده و ورزشکاران گلستانی بتوانند جایگاه این رشته توپی را در استان ارتقاء بخشند.

در ادامه ضمن بحث و تبادل نظر مقرر گردید؛ با نظر مساعد رئیس فدراسیون میزبانی اردوهای ملی به گلستان واگذار، همچنین از مربیان استان در تیم‌های ملی پایه استفاده گردد.

از دیگر موضوعات مورد بحث در جلسه فوق، هندبال بانوان و ساحلی استان بود که مقرر گردید در جهت توسعه آن با حمایت فدراسیون، اقدامات مؤثری انجام گیرد.

همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی و داوری و مربیگری در جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی مربیان استان نیز در آینده ای نزدیک رخ خواهد داد.

در خاتمه، حکم هادی تقی زاده ریاست هیئت هندبال استان گلستان از سوی پاکدل رئیس فدراسیون به وی اهدا گردید.