رئیس شورای هیئات مذهبی گرگان تاکید کرد

تلاش هیئت های مذهبی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

علیخانی گفت: تمام هم و غم هیئت های مذهبی امروز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و در انتخاب کاندیدای اصلح نیز منویات مقام معظم رهبری و براساس شاخصه هایی که تعیین کردند خواهد بود.

به گزارش ساجد خبر، عباس علیخانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: هیئت های مذهبی همیشه همگام با مردم و در مسیر منویات مقام معظم رهبری بودند، در سال های اخیر شاهد سیل، زلزله و کرونا رو به رو بودیم که مجموعه هیئت های مذهبی پویا و بالنده در مسیر خدمت رسانی به مردم گام برداشتند.

رئیس شورای هیئات مذهبی گرگان ادامه داد: در ماه اخیر نیز با مقام معظم رهبری به حضور پرشور مردم در انتخابات تاکید کردند و تمام آبرو و حیثیت و وجاهتی که بین مردم دارند در کف دست گرفتند و مردم را تشویق می کنند که در انتخابات شرکت کنند.

علیخانی بیان کرد: در پیچ تاریخی قرار داریم که از سویی قوم یهود مسجد الاقصی را هدف قرار گرفته و از سویی دیگر موضوع شور حداکثری در انتخابات برای ما حائز اهمیت است چرا که دشمنان به دنبال تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: انسان ها در اجتماع خود باید موثر باشند و مجموعه مداحان و شعرای آیینی ما نشان دادند که در جامعه جزو پیشتازان وحدت اجتماعی و تاثیرگذاران جامعه مدنی ایران اسلامی هستند.

این مقام مسئول متذکر شد: در سال ۴۱ که امام (رحمه الله علیه) قیام خود را شروع کرد نخستین گروه های اجتماعی که در مسیر قیام فعالیت کردند هیئت های مذهبی بودند و هر چه به جلو آمدیم در انقلاب اسلامی در  جنگ و دفاع مقدس نیز هیئت های مذهبی خوش درخشیدند و در آخرین اقدام نیز شاهد حماسه مواسات در کشور با فعالیت های گروه های مذهبی بودیم تا بارقه امید در جامعه زنده بماند.

علیخانی یادآور شد:  تمام هم و غم هیئت های مذهبی امروز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و در انتخاب  کاندیدای اصلح نیز منویات مقام معظم رهبری و براساس شاخصه هایی که تعیین کردند خواهد بود.