رییس خانه صنعت و معدن گلستان؛

مسوولان جشن بیانیه نویسی برای منطقه آزاد را پایان دهند/ بانکی در گلستان به اندازه ۸۵ سال اجراییات گرفته است

بهرامی گفت: عواید منطقه آزاد برای گلستان کمتر خواهد بود و پیش بینی می شود دوباره افراد دارای امضا طلایی در منطقه آزاد گلستان مستقر شوند.

به گزارش ساجد خبر، رمضان بهرامی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، در خصوص تاثیرات اقتصادی تصویب لایحه منطقه آزاد اینچه برون در مجمع تشخیص مصلحت، اظهار کرد: نیازمند این هستیم مسوول یا سرپرست این منطقه آزاد هر چه زودتر معرفی شود.

رییس خانه صنعت و معدن گلستان با بیان اینکه نباید بیشتر از این فرصت را در بهره برداری از منطقه آزاد اینچه برون برای رونق استان از دست بدهیم خاطرنشان کرد: اکنون ۴۶۰ واحد تولیدی استان با همکاری دستگاه های مرتبط، عارضه یابی شده و نیازمند رفع مسایل و مشکلات آن ها در حوزه تولید است.

وی حذف بوروکراسی اداری و تسریع در پاسخ به استعلام از سوی دستگاه ها، نظارت بیشتر برعملکرد بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات و حمایت از تولید، همکاری بیش از گذشته شرکت برق با صاحبان واحدهای تولیدی به ویژه در فصل تابستان و مدیریت قطعی برق را از جمله مشکلات تولید کنندگان استان برشمرد.

بهرامی با اشاره به زیرساخت های معیوب منابع مالی و سیستم برقی استان ابراز کرد: یکی از بانک ها به اندازه ۸۵ سال اجراییات دریافت کرده است.

رییس خانه صنعت و معدن گلستان با انتقاد از وضعیت تصویب شده و دفاعیات در مجمع تشخیص متذکرشد: چه می خواستیم چه شد؟ منافع این منطقه با این شرایط به درد استان ما نمی خورد در حال حاضر نیز همه فقط در حال عکس گرفتن و مصادره کردن برای خود هستند.

وی گفت: عواید منطقه آزاد برای گلستان کمتر خواهد بود و پیش بینی می شود دوباره افراد دارای امضا طلایی در منطقه آزاد گلستان مستقر شوند.