والیبالیست‌های گلستان در تور تک ستاره بلغارستان به میدان می‌روند

دبیر هیات والیبال گلستان از حضور چهار والیبالیست استان در مسابقات تک ستاره جهانی بلغارستان خبر داد و گفت که این ملی‌پوشان در قالب تیم‌های الف و ب ایران به مصاف حریفان می‌روند.

به گزارش ساجد خبر، پرویزفرخی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بهمن سالمی، آرش وکیلی ،رحمان رئوفی و  عبدالحامد میرزاعلی گلستانی‌های حاضر در این رقابت‌ها هستند که به دلیل آمادگی فراوان ناشی از تمرینات سخت و فشرده، بخت زیادی برای بالا رفتن از سکوی توزیع مدال این رقابت‌ها دارند.

وی بیان کرد: این رقابت‌ها از امروز در صوفیه آغاز می‌شود و تا دوم خرداد ادامه خواهد داشت.

دبیر هیات والیبال گلستان افزود: تیم‌ ملی الف ایران (بهمن سالمی – آرش وکیلی) با هزار و ۴۲۰ امتیاز  و تیم ملی ب ایران (رحمان رئوفی – عبدالحامد میرزاعلی ) با هزار و ۸۰ امتیاز از  بخت‌های اول و دوم قهرمانی در رقابت های تور تک ستاره بلغارستان هستند.

والیبال ساحلی یک رشته المپیکی است که بر روی شن و با مقرراتی مشابه والیبال برگزار می‌شود.

در مسابقات رسمی والیبال ساحلی هر تیم از ۲ بازیکن تشکیل می‌شود و مربی و بازیکن ذخیره نیز حضور ندارند.

استان گلستان قطب والیبال ساحلی ایران است بطوری‌که تمام اعضای تیم های اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ در کشور اندونزی را گلستانی ها تشکیل دادند.

ایران تاکنون ۲ بار در سال های ۲۰۱۱ با حضور پرویز فرخی و آق محمد سلاق و در سال ۲۰۱۷ با رحمان رئوفی و بهمن سالمی که همگی گلستانی هستند، قهرمان رقابت های والیبال ساحلی آسیا شد.