نامزدها، با رعایت قانون از فضای مجازی برای تبلیغات استفاده کنند

معاون سیاسی فرماندار و دبیر ستاد انتخابات کلاله گفت: نامزد‌های انتخاباتی شورا‌های اسلامی سعی کنند، با رعایت قانون برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، در تبلیغات از فضای مجازی، بیشتر استفاده کنند.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی رزاقی معاون سیاسی فرماندار و دبیر ستاد انتخابات کلاله در نشست با کاندیدا‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر کلاله و شهر فراغی گفت: فعالیت‌های نامزد‌ها در عرصه تبلیغات از سوی مسئولین اجرایی انتخابات رصد می‌شود، تا ضمن ایجاد بستر خوب برای حضور حداکثری، انتخاباتی قانونمند برگزار شود.

گلوی دادستان شهرستان کلاله نیز در این نشست گفت: همه ما سعی می‌کنیم در کنار بسترسازی برای شور انتخاباتی، برای صیانت از آرای مردم، سلامت انتخابات را به بهترین وجه داشته باشیم.

دادستان کلاله با اشاره به اینکه قانونگذار تکالیفی برای نامزد‌ها پیش بینی کرده است گفت: از نامزد‌ها می‌خواهیم آگاهی خود را نسبت به قوانین بیشتر کنند و از هرگونه اقدامی در برانگیختن احساسات قومی مذهبی دوری شود.

او گفت: نامزد‌ها در زمان تعیین شده تبلیغ کنند، در تبلیغات از تجمعات غیر قانونی، توهین، افترا و نشر اکاذیب خودداری و اخلاق محور باشند.