معاون تبلیغات اسلامی گلستان:

سکوت ننگین کشورهای عربی در برابر جنایات اسرائیل فراموش نمی شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: متاسفانه، سکوت ننگین کشورهای عربی را شاهد هستیم و این لکه ننگین تا ابد بر پیشانی آنها ماندگار خواهد بود.

به گزارش ساجد خبر، حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بار دیگر رژیم غاصب صهیونیستی، با چراغ سبز اربابان آمریکایی و اروپایی خود در غزه جنایت آفرید.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: این رژیم جنایتکار به عنوان غده چرکین و سرطانی منطقه هرازگاهی به بهانه های واهی با حملات ددمنشانه خود در جهان دست به جنایت می زند؛ از ترور دانشمندان هسته‌ای گرانقدر ما گرفته تا کشتار مبارزان فلسطینی و لبنانی و حمله مستقیم به کشورهای مختلف از جمله غزه مظلوم.

وی بیان کرد: مجدداً دستان جنایتکار رژیم غاصب به خون مظلومان غزه آغشته شده و ساکنان این منطقه مورد تجاوز هوایی و دریایی بی‌رحمانه صهیونیست ها قرار گرفته اند.

دیلمی گفت: در این میان متاسفانه، سکوت ننگین کشورهای عربی را شاهد هستیم و این لکه ننگین تا ابد بر پیشانی آنها ماندگار خواهد بود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: تجربه نشان داده تنها راه مقابله با این رژیم سفاک مقابله و مبارزه شهادت طلبانه است.

وی اضافه کرد: سازمان تبلیغات، در کنار شبکه تبلیغی و تشکل‌های دینی و انقلابی ضمن محکوم کردن حملات ضد انسانی صهیونیست‌ها به ساکنان مظلوم نوار غزه علی الخصوص زنان و کودکان بی‌پناه، خواستار دخالت موثر نهادهای بین‌المللی و منطقه‌ای جهت جلوگیری از این اقدامات وحشیانه و حرکت بزدلانه است.

دیلمی متذکر شد: همه دنیا متوجه این باشند که این عمل صهیونیست ها، فرآیند حذف ۲۵ ساله آنها را سرعت می بخشد لذا به آنها توصیه می‌شود شناکردن را یاد بگیرند که روز انتقام سخت فرارسیده است.