معاون فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای خبر داد

ارتقاء فرهنگ کار با کارگاه های جوار خوابگاهی در دانشگاه فنی و حرفه ای

مهدی گفت: کارگاه هایی در جوار خوابگاه ها و جوار کارگاه های آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای ایجاد کردیم که دانشجویان می توانند از طریق این کارگاه ها برای خود کسب درآمد کنند.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از شبستان از گرگان، «رضا مهدی» صبح امروز (پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای یک دانشگاه دولتی است و ۱۸۰ آموزشکده در سطح کشور دارد و افتخار ما این است که فارغ التحصیلان ما در ترم های آخر مشغول به کار می شوند.

معاون فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای ادامه داد: دانشجویان ما پنجه های کارآمد تربیت می شوند و در سه هزار و ۵۰۰ کارگاه در دوران تحصیل آموزش می بینند.

مهدی با بیان اینکه کارفرمایانی که از ظرفیت دانشجویان ما استفاده می کنند رضایت دارند، خاطرنشان کرد: پردیس های دختران و پسران در دانشگاه فنی و حرفه ای جدا هستند و دانشجویان ما از نظر جنسیتی تفکیک شده هستند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۵۵ هزار دانشجو در سطح کشور داریم و دانشگاه فنی و حرفه ای یکی از افتخارات جمهوری اسلامی است.

معاون فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان اینکه ۹۹ درصد از دانشجویان ما از اقشار متوسط و ضعیف جامعه هستند، متذکر شد: کارگاه هایی نیز در جوار خوابگاه ها و جوار کارگاه های آموزشی ایجاد کردیم که دانشجویان می توانند از طریق این کارگاه ها برای خود کسب درآمد کنند.

مهدی ابراز داشت: در بحث کرونا بیش از دو میلیون لباس و گان در دانشگاه فنی و حرفه ای تولید کردیم و با یک حرکت جهادی در ابتدای اپیدمی کرونا کارگاه هایی خود را به کارگاه های ماسک و گان تبدیل کردیم.