اختتامیه جشنواره ملی «جهاد سپید» در گرگان برگزارشد/۶۰ نفر برگزیده شدند

آیین اختتامیه جشنواره ملی فرهنگی و هنری «جهاد سپید» با هدف تجلیل از کادر درمان با معرفی نفرات برتر بخش‌های مختلف در دانشگاه مائده گرگان برگزارشد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ایرنا، دبیر این جشنواره ملی گفت: هزار و ۳۰۰ اثر در هفت بخش موضوعی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که با نظر هیات داوران به نفرات اول تا سوم در مجموع ۳۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.

محبوبه کشیری اظهار داشت: برای این جشنواره در بخش عکاسی ۳۶۷ اثر، در بخش پوستر ۳۰۳ اثر، در بخش طراحی لباس ۲۷۴ اثر، در بخش تصویرسازی ۱۵۷ اثر، در بخش کاریکاتور ۱۰۸ اثر و در بخش دیوارنگاری ۱۹ اثر با موضوع تجلیل از کادر درمان کشور در محورهای کادر درمان شکل پوشش، ازدواج، کودکان و سالمندان، دورهمی خانوادگی و روضه های خانگی، حامیان و خیرین حوزه سلامت، جهش تولید در حوزه سلامت، خلاقیت و نوآوری در برگزاری آیین‌های ملی و مذهبی در شرایط کرونایی، و آموزش، سرگرمی، اطلاع رسانی، جلوه های حوزه سلامت و کرونا در فضای مجازی برگزار شد.

به گفته وی تقویت هویت اسلامی – ایرانی و روحیه مسوولیت پذیری، افزایش روحیه انقلابی گری، رشد خودآگاهی، گسترش و تعمیق مبانی ارزشی، از اهداف برگزاری این جشنواره بود.

محمد هادی عسکری مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که مهمان مجازی این مراسم بود گفت: دانشگاه یک سازمان اجتماعی تقویت کننده نظم و اعتماد اجتماعی، باز تولید هویت علمی و دینی است که در توسعه همه جانبه کشور مسوولیت قابل قبولی بر عهده دارد.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای سلامت گلستان تجلیل شد.