مدیر کل امور روستایی و شورهای استانداری گلستان:

۷۹۱ پروژه دهیاری های استان با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود

مدیر کل امور روستایی و شورهای استانداری گلستان گفت: ۷۹۱ پروژه عمرانی و خدماتی دهیاری های استان با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ساجد خبر علی نصیبی در جلسه شورای اداری  که با حضور استاندار گلستان, دکتر قربانی معاون امور دهیاری ها و دکتر کریمی مدیرکل امور عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و مهندس غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار شد اظهار کرد: در بهمن ماه ۱۳۹۹ برای اولین بار استارت طرح ابتکاری هر روستا یک پروژه در گلستان زده شد و ۷۳۰ پروژه با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی افزود: امروز نیز ۷۹۱ پروژه عمرانی و خدماتی دهیاری های استان با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود که پروژه هایی کوچک و متوسط اما تاثیرگذار هستند و پروژه های کلنگ زنی شده نهایتا ظرف ۳ ماه آینده مورد بهره برداری قرار میگیرد.

نصیبی گفت: اگرچه برنامه ریزی و خلاقیت در توسعه موثر است اما اعتبارات کافی برای اجرای پروژه ها نیاز است و از مسوولین تقاضا داریم در زمینه توزیع ملی عوارض ارزش افزوده به جای توزیع استانی همکاری لازم را داشته باشند .