عضو شورای ائتلاف اصولگرایان گلستان:

صداقت لازمه شفافیت است/ قول و فعل کاندیداها یکی باشد

عضو مرکزی شورای ائتلاف اصولگرایان گلستان گفت: صداقت لازمه شفافیت است و اگر فردی صادق باشد به قولی که در زمینه شفافیت داده است هم پایبند خواهد بود.

به گزارش ساجد خبر، علی طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخابات اختیاری است که به برکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در اختیار مردم قرار گرفته که خودشان سرنوشت خود را انتخاب کنند.

عضو مرکزی شورای ائتلاف اصولگرایان گلستان افزود: هر کس علاقه دارد اوضاع کشور، شهر روستا از وضع موجود به وضع مطلوب برود و نواقص و نارسایی ها برطرف شود، افرادی با سلایق و توان جدید بتوانند شهر و کشور را اداره کنند، راه آن حضور در انتخابات است.

طاهری بیان کرد: داوطلبان بررسی کنند ببینند آیا توان وظایف محوله را دارند یا خیر؟ و اگر در این زمینه تجربه و توان لازم را دارند، وارد این عرصه شوند، صرف اینکه فردی تمایل دارد در این مسئولیت قرار بگیرد کفایت نمی‌کند

وی اضافه کرد: همچنین مردم باید بررسی کنند و ببینند در سابقه عملکردی کاندیداها، آیا تجربه ای است که به درد این مسئولیت بخورد یا خیر؟

عضو مرکزی شورای ائتلاف اصولگرایان گلستان گفت: اگر این فرد در هیچ‌یک از وظایف، تجربه نداشته باشد شایسته این سمت نیست؛ این فرد حداقل باید در چند زمینه تبحر و تخصص و تعهد داشته باشد و پایبند به قول خود باشد و صِرف اینکه امروز حرفی را برای جلب رای مردم بزند، کفایت نمی‌کند.

وی در خصوص شفافیت هم توضیح داد: شفافیت حین انجام مسئولیت سنجیده می‌شود و آن چیزی که مهم است، صداقت است.

طاهری گفت: مردم باید قبل از انتخاب، در سابقه عملکردی فرد جستجو کرده و ببینند که آیا وی فرد صادقی بوده یا خیر؟ طبیعی است که هنگام رای گرفتن همه نامزدها اذعان می کنند صادق هستند اما زمان انجام وعده که فرامی رسد، به وعده خود عمل نمی کنند.

نماینده سابق مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید قول و عمل نامزدها یکی بوده و مسائل پنهان نسبت به مردم نداشته باشند و صداقت و تدین در زندگی آنها دیده شود، وقتی این افراد به قول خود پایبند باشند به قولی که در زمینه شفافیت می دهند هم پایبند خواهد بود.