معاون اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان:

رسانه ها بازوی امیدبخش نظام مقابل سیاه نمایی دشمنان هستند

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که کارکرد صحیح رسانه تعالی بخشی جوامع بشری است، گفت: رسانه ها بازوی امیدبخش نظام مقابل سیاه نمایی دشمنان هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساجد خبر حجت الاسلام رضا دیلمی اظهارکرد: در کارزار تمدنی و جنگ روایت ها، روز ارتباطات، تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون قدرت رسانه و روابط عمومی در دنیای امروز است که در کنار مولفه های راهبردی به عامل مهم تعالی بخش مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

دیلمی بیان کرد: امروز دشمن با استفاده از ابزار رسانه و در حوزه حکمرانی مجازی با خدعه و نیرنگ و القاء شبهات و سیاه نمایی تلاش می کند که به جبهه حق، تفکر انقلابی و ارزش های بی بدیل گفتمان اسلام ناب، ضربه بزند بر این اساس، ولنگاری و کم توجهی به محتوابخشی در فضای مجازی و صرف ادعای توسعه بدون قید و شرط خطوط و شبکه اینترنت و غیره، رویکرد همسو با دشمن است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: امروز دشمن تلاش می کند که با استفاده از ابزار رسانه، باورها و امید مردم به آینده نظام اسلامی را دچار خدشه کند لذا ایجاد جبهه منسجم انقلابی در عرصه ارتباطات و رسانه، با هدف امیدافزایی، ارتفاء باورها و تشریح دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی از مهم ترین وظایف متولیان امر در این خصوص است.