طی بیانیه ای عنوان شد؛

اصحاب رسانه گلستان حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند

طی بیانیه ای از سوی سازمان بسیج رسانه گلستان اصحاب رسانه گلستان جنایات رژیم صهیونیستی را در سرزمین اشتغالی محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساجد خبر سازمان بسیج رسانه استان گلستان طی بیانیه ای جنایات رژیم صهیونیستی را در سرزمین های اشغالی محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: «در این برهه از تاریخ و همزمان با افزایش روزافزون خشونت و ددمنشی رژیم غاصب صهیونیستی علیه مالکان اصلی قدس شریف و سرزمین های اشغالی، شاهد سکوت مرگبار مدعیان دروغین و پرطمطراق حقوق بشر، و همراهی برخی از سران مرتجع منطقه در این خصوص هستیم.

امروز به مدد الهی گفتمان مقاومت و عرصه میدان پرفروغتر از همیشه کارایی خود را بر عرصه دیپلماسی و مذاکره ذلت بار با دشمن صهیونیستی نشان داده و توان رزم گروه های مقاومت فلسطینی، بیش از پیش سست بودن خانه پوشالی رژیم غاصب اسرائیل را در چشم همه نمایان نموده است.

هماهنگی و هم صدایی در بین گروه های مختلف مقاومت فلسطین از غزه، قدس و کرانه باختری رود اردن تا سرزمین های اشغالی ۱۹۴۸ خود نوید بزرگ دیگری بر پیروزی نزدیک مقاومت و زوال روز افزون این غده سرطانی در پیکره جهان اسلام خواهد بود و به فرموده ولی امر مسلمین و وعده ایشان قطعاً رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید(ان شاءالله تعالی).

ما اصحاب رسانه استان گلستان با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای قدس عزیز، در سراسر جهان اسلام و به ویژه شهید قدس، سردار دلها و چهره فراموش نشدنی مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز، اعلام همبستگی خود را با مقامت مقدس فلسطین اعلام نموده در راهپیمایی روز چهار شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ در حمایت از قدس شریف و مقاومت فلسطین حضور تعیین کننده خواهیم داشت».