افزایش کشف کالاهای احتکار در گرگان نتیجه مقابله بسیج با سودجویان است

فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه "در آستانه انتخابات، فشار اقتصادی به مردم بیشتر شده است" گفت: افزایش کشف کالاهای احتکار شده نتیجه ورود بسیج به میدان مقابله با سودجویان و تعامل با دستگاه‌های مختلف است.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از خبرگزاری بسیج از گلستان: پنجمین جلسه قرارگاه ۱۷ ربیع الاول گرگان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی ظهر امروز برگزار شد و سرهنگ وحید فخرالدین با تأکید بر نظارت بیشتر بر بازار اظهار داشت: با به کارگیری نیروهای بسیج، ظرفیت خوبی برای تشدید نظارت‌ها بر بازار ایجاد شده است.

وی گفت: با تقسیم کاری که اتفاق افتاده است، هر کدام از دستگاه‌ها وظایف خود را به خوبی انجام دادند که نتیجه آن کشف انبارها و محل‌های غیرمجاز دپوی کالاهای احتکار شده بوده است.

فرمانده سپاه گرگان افزایش کشف کالاهای احتکار شده را نتیجه ورود بسیج به میدان مقابله با سودجویان و تعامل با دستگاه‌های مختلف برشمرد و افزود: هرچند هنوز هم برخی تخلفات در سطح بازار وجود دارد اما اقداماتی که در راستای قرارگاه ۱۷ ربیع انجام شده است توانست آرامش و ثبات را تا حد زیادی به بازار برگرداند.

وی به متخلفان و سودجویان هم هشدار داد و گفت: به طور قطع هر کسی که بخواهد معیشت مردم را دچار آسیب کند، در شرایطی که دشمن هر روز فشارش را بیشتر می‌کند، خیانت در حق نظام و ملت است و ناظران و بازرسان ما هم با آنان برخورد خواهند کرد.

سرهنگ فخرالدین اظهار داشت: در این ایام بسیار مهم که در آستانه برگزاری یک انتخابات سرنوشت ساز هستیم، دشمن فشار اقتصادی خود را به مردم بیشتر کرده است. هدف این کار دلسرد و ناامید کردن مردم و در نهایت پایین آوردن مشارکت است.

وی گفت: ما در قرارگاه ۱۷ ربیع باید طوری عمل کنیم که سبب دلگرمی مردم و رضایت جامعه شویم و چاره‌ای نداریم مگر نظارت قوی و ساماندهی توزیع کالاها تا شرایط بازار بهبود پیدا کند.