مدیرکل کمیته امداد گلستان:

یک میلیون پرس غذای گرم در گلستان توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان از توزیع بیش از ۸۷ هزار بسته معیشتی و بیش از یک میلیون پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان استان خبر داد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از مهر، عیسی بابایی اظهارکرد: در قالب رزمایش ایران همدل، از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۸۷ هزار بسته معیشتی میان خانواده های تحت حمایت و نیازمندان توزیع شده است.

بابایی ارزش ریالی سبدهای توزیعی را بیش از ۲۸۸ هزار تومان اعلام کرد و افزود: برای تهیه این بسته‌ها، مبلغ ۲۵ میلیارد تومان با مشارکت کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، ستاداجرایی فرمان امام (ره) اوقاف و امور خیریه، سپاه و بسیاری از ادارات و نهادها و همچنین خیران ونیکوکاران استان تامین اعتبار شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان، گفت: در این مدت با راه‌اندازی بیش از ۲۵۰ آشپزخانه در قالب طرح اطعام مهدوی، یک میلیون پرس غذای گرم طبخ و به دست نیازمندان رسیده است.

وی به توزیع ۱۰۷ هزار افطاری ساده اشاره کرد و گفت: در مجموع تاکنون بیش از ۵۴ میلیارد تومان از سوی خیران و نهادها، گروه های جهادی و غیره در قالب طرح اطعام مهدوی، افطاری ساده و تهیه بسته‌های معیشتی کمک جمع‌آوری شده است.