فرماندار آزادشهر:

مجموعه اقدامات برای دفن بهداشتی زباله در سایت پسماند آزادشهر رضایت بخش بود

ملک حسینی گفت: مجموعه اقدامات برای دفن بهداشتی زباله در سایت پسماند آزادشهر تا حدودی رضایت بخش بود و این اقدامات را با جدیت پیگیری می کنیم.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از شبستان از گرگان، «حمیدرضا ملک حسینی» صبح امروز (دوشنبه ۲۷ اردیبهشت) در جلسه مدیریت پسماند شهرستان آزادشهر اظهار کرد: امروز با حضور همه اعضای کارگروه نخستین جلسه مدیریت پسماند آزادشهر برگزار شد.

فرماندار آزادشهر ادامه داد: در این جلسه موضوع جمع آوری نخاله های ساختمانی در محدوده شهر، جمع آوری فاضلاب خانگی و روش جمع آوری و دفن آن در دستور کار قرار داشت.

ملک حسینی یادآور شد: در این جلسه در خصوص مکان هایی برای دفن نخاله ساختمانی و فاضلاب ساختمانی تصمیم گیری شد و جمع آوری زباله خانگی و دفن آن در سایت پسماند نیز با توجه به اقداماتی که در گذشته رقم خورده تا حدود رضایت بخش بوده و تاکید ما این است که این فعالیت ها همچنان تداوم داشته باشد.

وی ابراز داشت: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استان گلستان در این جلسه در خصوص سایت پسماند آزادشهر و به کارگیری لندفیل بهداشتی برای دفن زباله توضیحاتی ارائه کردند و همچنین از برنامه های دیگری که در دستور کار سایت پسماند آزادشهر است ایجاد خط تولیدی جدید است و موضوعات سایت پسماند با جدیت پیگیری می کنیم تا دیگر شاهد معضلات گذشته نباشیم.

فرماندار آزادشهر بیان کرد: با تصمیمات گرفته شده در ماه های آینده جلسه را برگزار می کنیم و مصوبات را از دستگاه های عضو پیگیری خواهیم کرد.